bestanden zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gergis

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Berichten
8
nav spyware waar ik via a.s.o. het een en andner moest verwijderen heb ik gister waarschijnlijk een hele grote fout gemaakt ik moest in de veilige modus 2 dingen deleten heb via msconfig in system.ini een vink voor safeboot gezet (had ik NOOOOIIT moeten doen) en bleef maar rebooten via de veilige modus kwam nergens meer uit . Heb uiteindelijk windows xp opnieuw erop gegooit via reparatie keuze kwam ik nl. niet verder
met gevolg dat ik nu dus bestanden kwijt ben van mijn c schijf( foto's mails /word /excel documenten etc etc)
ik kan bijv. geen nieuwe nav2005 installeren /
bij docu en settings staat de oude account nog wel maar klik ik die aan dan geeft hij de melding toegang geweigerd

systeemherstelpunt zie ik alleen op 29mar05 staan bij de oude xp had ik 2 accounts waarvan 1 werkt (die met beprkte rechten, ) en 1, de beheerder, werkt dus niet meer (waar alles onder stond).

is er nog een klein licht puntje voor mij dat ik de oude gegevens nog terug kan halen ik weet het nl. niet meer heb diverse topics doogenomen maar kom er echt niet meer uit help.......
 
Laatst bewerkt:
Je zou het met een trial-version van een Recovery-programma kunnen proberen.
Als die versie aangeeft dat er herstel van bestanden mogelijk is moet je het aanschaffen.
Bijv. Search & Recover, of zoek even verder met Google.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan