Bestanden zoeken in Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Ben aan het zoeken naar de zoekfunctie van Windows 8. Indexeren heb ik al gedaan en ben per ongeluk bij de zoekfunctie uitgekomen. Hierna was ik hem kwijt. Weet iemand genoeg van Windows 8 om te informeren waar hij te vinden is? Bij de startapps in ieder geval niet.

Met dank, Marc

Rechtsklikken op het startvenster linksonder (ga met je muis naar linksonder). Of in het startscherm 'zoeken' intikken.

Bedankt voor je reactie,

Via 'zoeken', maar dan kom ik in het zoekvenster van start. Ik schreef al dat ik bij de apps geen 'zoeken' functie vind.

Als we op dezelfde golflengte zitten kan ik je melden dat, nadat je geïndexeerd hebt, er geen tegel op b.v. het startblad wordt geplaatst. Wat wel is gebleken is dat er via de normale zoekfunctie er meer bestanden, apps en andere zaken worden gevonden. M.a.w., zoeken moet altijd via de zoek-charm.

Hoi CorFerm,

Bedankt voor je reactie. Van dat zoek-charm heb ik gehoord, maar kan deze functie niet vinden. Alleen de zoekfunctie binnen de apps begrijp ik nog wel.

Marc

Druk op de Windows-toets+C, de charmbalk komt tevoorschijn en bovenin zie je de zoek-charm. Klik daarop en vul de zoekterm in. De zoekresultaten vind je terug onder Apps, Instellingen en Bestanden.

Het is nu wel gelukt, keek met mijn neus. Bedankt voor de moeite, Cor.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan