bestanden zonder inhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Hoi,
een vriend van mij had problemen met windows XP, hij kon niet meer opstarten.

Nu hebben we de bestanden bewaard (ff gebrand ook) en alles opnieuw geinstalleerd. Ga ik nu op een andere pc die bestanden (bijv. afbeeldingen - jpg) openen, dan zijn ze gewoon "leeg".
Hetzelfde met word-documentjes..die zijn bijv. 482kb groot, maar als ik ze open staan er allemaal blokjes.

Is dit op een of andere manier nog te repareren? Het zijn mn foto's die leeg zijn.

Geplaatst door hfoppen
Hoi,
een vriend van mij had problemen met windows XP, hij kon niet meer opstarten.

Nu hebben we de bestanden bewaard (ff gebrand ook) en alles opnieuw geinstalleerd. Ga ik nu op een andere pc die bestanden (bijv. afbeeldingen - jpg) openen, dan zijn ze gewoon "leeg".
Hetzelfde met word-documentjes..die zijn bijv. 482kb groot, maar als ik ze open staan er allemaal blokjes.

Is dit op een of andere manier nog te repareren? Het zijn mn foto's die leeg zijn.

In welke indeling is het dan opgeslagen?

Is het medium waarvan je het in wil lezen soms beschadigd?

nee, want als ik ze gewoon open op die zelfde pc na terugzetten (trouwens...ze waren nog blijven staan op de goede locatie) dan doen ze het ook niet.

Het ligt dus niet aan de manier van branden en/of beschadigd medium

en heb je domweg al eens geprobeerd het station (lees bestanden) te controleren op fouten met de standaard windows progjes?

Geplaatst door maestro12
en heb je domweg al eens geprobeerd het station (lees bestanden) te controleren op fouten met de standaard windows progjes?

yups...maar bood geen oplossing helaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan