Bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Philie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2015
Hallo! Als ik een bestand wil openen ditmaal vanuit een zipfile, zegt hij naamloze pagina en blijft die dan keer op keer weer downloaden. Dan probeer ik te stoppen en dan vraagt hij crossbrowser stoppen. Als ik in mijn downloads kijk is de pagina wel 20 of 30 keer te zien maar niet te openen. Ik ben echt een leek op dit gebied werken ok maar problemen....? Dus niet te moeilijk uitleggen aub !

Pak de zip uit en probeer dan het uitgepakte bestand te openen.

Dat had ik natuurlijk al gedaan. Het is juist de file die uit de zip komt die blijft downloaden..........

Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Ben zo vrij geweest om je vraag te verplaatsen van de hardwaresectie naar de sectie overige software.
Je vraag komt hier beter tot zijn recht. Succes.

Wat voor een bestand is het? Downloaden is iets dat je vanaf het internet naar je PC doet dus ik begrijp niet wat je bedoeld met een bestand dat uit een zip komt en die blijft downloaden. Verder heb je het over een pagina en een bestand, dat is ook niet echt duidelijk.

Laatst bewerkt:
Sorry Edmoor, je begrijpt wel dat ik er niet veel verstand van heb maar ik probeer het je uit te leggen. Ik heb een zipbestand uitgepakt en daar staan enkele files in of hoe noem je die. Als ik een daarvan wil openen blijft deze openen pagina na pagina iedere keer dezelfde maar echt open gaan ze niet. Ik vind ze dan 20,30 keer terug in mijn downloads en ik kan er verder niets mee. Dit probleem had ik nooit eerder. Gewoon openen en je kan het zien niets aan de hand.

Ik begrijp dat het lastig is maar ik zal toch moeten weten om wat voor een soort bestanden dat dan gaat en ik neem aan dat je weet wat er in het zip bestand zou moeten zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan