Bestandje van 15 GB! versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arne55

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
Weten jullie een manier hoe ik digitaal een bestand kan sturen bijv. dmv software en ip adres op hoge snelheid versturen...
Dus niet via msn of dergelijke. Gewoon een softwarematig iets.

Het is ook niet de bedoeling dat je het bestand van 15 gig ergens moet uploaden want dan ben je ook weer 3 dagen verder. Nee gewoon van de ene pc naar de ander.

VPN, FTP of een HTTP server installeren op de comp waar het naartoe moet?, of in stukken knippen, inpakken en meerdere keren versturen per email waar vaak een max. bestands groote verstuurt kan worden.

VPN, FTP of een HTTP server installeren op de comp waar het naartoe moet?, of in stukken knippen, inpakken en meerdere keren versturen per email waar vaak een max. bestands groote verstuurt kan worden.
Het beste lijkt me via FTP gewoon server en client installeren.. Filezilla is een van de beteren.

Deze is ook handig, heb je alleen de server nodig aan de ontvangende kant, en goed instellen daarvoor, vooral als het maar eenmalig is.

ja oke, maar daarbij moet je het eerst allemaal uploaden... Ik wil het gewoon verzenden op de manier zoals msn het doet.

Als die andere persoon de FTP server aanzet en jij upload het daar dan komt het ook gelijk op zijn PC. Is een stuk veiliger als via MSN, want met FTP kan je resumen.

Waarom niet het bestand inpakken in 4 rarfiles, op DVD branden en opsturen? Gaat vast sneller dan het op deze manier doen. :p

ja oke, maar daarbij moet je het eerst allemaal uploaden... Ik wil het gewoon verzenden op de manier zoals msn het doet.

Verzenden en Uploaden is toch hetzelfde.
Als je het mailt of naar een FTP server stuurt maakt niet uit. Je bent afhankelijk van de Upload snelheid van die persoon die het verstuurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan