Bestands overdracht via Infrarood

• Onderwerp starter Onderwerp starter @rno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt nog geen antwoord gegeven of je de ir ogen van apparaten goed gericht hebt.

Ik heb wel degelijk de ogen goed tegen over elkaar geplaatst, dat was ook al eerder te lezen volgens mij
Het werkt wel met een A.B. heb alleen de software nodig om overdracht van bestanden. ook dat was al eerder gevraagd.!!!!!!

Wat een irritatie hier. Persoonlijk zou ik graag helpen, maar sinds Windows 95 heb ik niet meer met infrarood icm computers gewerkt. Ik ben bang dat ik hier niet zoveel kan bijdragen.

In dat geval... Reageer dan niet want dit is onnodige om op zo te reageren.. na Windows 95 is er meer mogelijk dan je denkt.

RNO. Jouw reactie is nou precies wat ik bedoel. Ik probeerde alleen maar netjes aan te geven dat ik je niet verder van dienst kan zijn in deze. Dat de wereld veranderd is sinds Windows 95 weet ik ook wel, feit blijft dat dat mijn meest recente ervaring is met computers en infrarood.

Voor de rest hoop ik dat iemand je verder kan helpen.

Ik heb wel degelijk de ogen goed tegen over elkaar geplaatst, dat was ook al eerder te lezen volgens mij
Het werkt wel met een A.B. heb alleen de software nodig om overdracht van bestanden. ook dat was al eerder gevraagd.!!!!!!

- lees nog even rustig je eigen berichten door, dan zie je dat je dat nog niet beantwoord had want anders had ik het natuurlijk niet gevraagd.
- De software voor overdracht is mogelijk door crash geplaatst.

en als laatste zul je toch even heel snel normaal moeten reageren. Alle mensen hier zijn vrijwilligers die proberen mensen als jij te helpen. Een beetje respect voor iedereen die jou probeert te helpen kan geen kwaad.

- lees nog even rustig je eigen berichten door, dan zie je dat je dat nog niet beantwoord had want anders had ik het natuurlijk niet gevraagd.
- De software voor overdracht is mogelijk door crash geplaatst.

en als laatste zul je toch even heel snel normaal moeten reageren. Alle mensen hier zijn vrijwilligers die proberen mensen als jij te helpen. Een beetje respect voor iedereen die jou probeert te helpen kan geen kwaad.

Dit doet toch niet ter zake wie het precies heeft geplaatst, het is al besproken dus wat heeft dat dan voor zin.... het is besproken dus wat dan nog....

en als laatste ik reageerde gewoon wat er gevraagd word, U heeft blijkbaar het korte lontje door deze opmerking te plaatsen. On zinnege dingen die er niks mee te doen hebben hoeft u niet te plaatsen he, en ja ik reageer daar wel op.

RNO. Jouw reactie is nou precies wat ik bedoel. Ik probeerde alleen maar netjes aan te geven dat ik je niet verder van dienst kan zijn in deze. Dat de wereld veranderd is sinds Windows 95 weet ik ook wel, feit blijft dat dat mijn meest recente ervaring is met computers en infrarood.

Voor de rest hoop ik dat iemand je verder kan helpen.

In ieder geval bedankt, maar wie weet zijn er anderen die het wel weten en verder dan windows 95 zijn gekomen.
Ik heb inmiddels windows 7 Ultimate 64 bit. daar in is veel meer mogelijk he. maar bedankt..

In ieder geval bedankt, maar wie weet zijn er anderen die het wel weten en verder dan windows 95 zijn gekomen.
Ik heb inmiddels windows 7 Ultimate 64 bit. daar in is veel meer mogelijk he. maar bedankt..

Jammer alleen dat er in de IR technologie niet heel veel gewijzigd is.
Dus wat gaat er mis met de drivers die crash je gegeven heeft?

nou ik had al gemeld dat hij wel correct geinstalleerd is en werkt met de A.B. van mijn Desktop. dus het werkt wel. Ik vroeg alleen nog of er software is die dit kan aan sturen zodat ik de foto,s uit mijn digi. Camera over kan zetten via IR. de software die ik kreeg die is om de driver te installeren van de IR en dat had ik dus al op internet gevonden dus met die software kom ik niet verder.

reaktie vanwege watchdog

de laptop reageert dus wel op de afstandsbediening, dus de IR werkt.

De overdracht is me nog niet gelukt,
terwijl de Digi. Camera dit wel kan en ook verzendt.

Iemand nog een idee over het ontvangen van bestanden met IR.???

Blijft bij mij de vraag waarom je persé over IR wil. Met een USB kabel gaat het vele malen sneller.

omdat ik nu steeds de sd kaart er uit moet halen. en geen zin heb in nog een snoertje.
En als het er op zit moet je het toch kunnen gebruiken lijkt mij. Waarom zou die Camera die functie anders hebben??

Wat is het voor moeite om een SD-kaartje in een cardreader te stoppen.:rolleyes: Daarbij is de bestand overdracht veel betrouwbaarder. Ik heb genoeg opties gegeven en heb er niet meer.

Omdat mijn vorige camera daar juist op stuk ging, het SD kaartje bleef niet meer zitten.

Waarom zou er een camera op de markt komen met IR om bestanden over te zenden???
dan moet er toch ook iets mogelijk zijn voor het ontvangen dat is de vraag..

Misschien dat iemand anders nog iets weet!!!!!

Fuji bellen voor ondersteuning.

- Je IR van je PC doet het Drivers zijn correct geinstalleerd
- IR protocol software is geinstalleerd
- Je Camera doet het (staat goed ingesteld op de camera zelf)

en toch werkt het niet?
Fuji bellen voor ondersteuning

@Ellasar gelijk heb je, maar wat ik nog mis is de info of de IR van de laptop wel geschikt is voor bestandsoverdracht. Misschien is die alleen maar als afstandsbediening bedoeld.

volgens de handleiding die crash in post 10 had geplaatst moet het lukken.

Mogelijk kan hij nog met de instellingen van overdracht op de camera zelf spelen.

@Ellasar. Ik bedoelde dus ook de laptop. De camerazijde van deze puzzel kan het aan, dat was idd al duidelijk.

Wat ik van de materie weet is dat er infrarood zenders/ontvangers zijn die enkel en alleen bedoeld zijn als afstandbediening. Aangezien je dit niet kunt zien aan de buitenkant is het handig om dit te controleren, ook aan de laptopkant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan