Bestandsbijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

modelspoorder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Sinds enige dagen krijg ik bijlage(n) bij E-mail berichten niet meer geopend. Ze zijn wel zichtbaar als ik de paperclip aanklik, maar grijs en reactie, ho maar.
Er verschijnt bovendien een gele band bovenaan met de mededeling:
Outlook Expresseheeft de volgende onveilige bestandsbijlagen in deze e-mail ontoegankelijk gemaakt.

Meestal staat de foto o.i.d. dan wel onderaan het bericht en kan ik deze toch wel bekijken maar opslaan gaat (bijna) niet, alleen met de rechtermuisknop.
Hoe kan dit en wat moet ik er aan doen?

Modelspoorder.

Ik heb zelf geen OE maar maar het is gewoon een instelling van OE. Je kan even kijken bij extra en dan opties en ik dacht tabblad beveiliging! Daar is het een kwestie van een vinkje weghalen.

Heb het al gevonden op de MS site:

1. Start Outlook Express en klik in het menu Extra op Opties.
2. Open het tabblad Beveiliging en schakel het selectievakje Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan onder Virusbeveiliging in.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf geen OE maar maar het is gewoon een instelling van OE. Je kan even kijken bij extra en dan opties en ik dacht tabblad beveiliging! Daar is het een kwestie van een vinkje weghalen.

Heb het al gevonden op de MS site:

1. Start Outlook Express en klik in het menu Extra op Opties.
2. Open het tabblad Beveiliging en schakel het selectievakje Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan onder Virusbeveiliging in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan