bestandsconversie

Status
Niet open voor verdere reacties.

christopher1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2009
Op mijn geheugenstick staat o.m. een Worddocument dat ik in Word 2003 heb aangemaakt en altijd goed heeft gewerkt tot voor kort ik plots een schermpje kreeg, indien ik het document wenste te openen, met daarin “Bestandsconversie”, en wanneer ik een ander document open krijg ik een Wordblad met allerhande rare tekens zoals : “P‚@‑ @‑ ¡@‑Ð¥@‑©@‑ ½@‑ðÀ@‑pÄ@‑ÐÏ@‑ÀÑ@‑ Ø@‑pí@‑Pû@‑ÀA‑A‑A‑ÐA‑à'A‑`GA‑pbA‑ €A‑ÀÃA‑PäA‑ÀäA‑íA‑0öA‑àûA‑€ÿA‑à&B‑p-B‑p8B‑ÐMB‑ QB‑ YB‑PbB‑pmB‑P„B‑0”B‑B‑ŸB‑¤B‑ЦB‑«B‑àÀB‑PÈB‑ðäB‑€C‑”
Kan iemand mij aub helpen?

Dat riekt als een corrupt document; je kunt nog controleren of de extensie niet is veranderd naar (bijvoorbeeld) ppt of iets dergelijks, zodat Word denkt dat het een document van een ander geregistreerd programma is.
Eventueel kun je het posten, dan kunnen we het zelf proberen... Als het niet te openen is, gooi je ook geen gevoelige info het net op ;)

Nu is het wel zo dat de volledige stick niet meer kan geopend worden. Op de stick staat -voor mij- belangrijke info. Bestaat er een mogelijkheid dat ik mijn documenten nog ooit kan openen? Alvast bedankt voor de moeite. Christopher

Ik hoop voor je dat je nog ergens een backup van het bestand hebt want hier staat niets in wat ook maar lijkt op een Word document.

Ik heb daar -jammergenoeg- geen backup van. Vandaar dat ik zo opzoek ben naar de inhoud...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan