bestandsgrootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Berichten
234
Terwijl ik bezig ben aan een tekst met afbeeldingen crasht het programma Word en moet worden afgesloten. Word komt direct met het herstelde document. dit herstelde document sla ik op onder een andere naam. Wanneer ik het oude bestand vergelijk met het herstelde dan valt mij op dat dat de helft kleiner is. (Oorspronkelijke bestand ruim 8MB, herstelde bestand 4 MB) Ik zie geen verschil tussen de twee bestanden en er is ook niets weggelaten. Mijn vraag is dan ook: hoe kan dat? We hebben het hier over Word 2003. Weet iemand hier iets zinnigs over te zeggen.
 
Dag Henk,

Je hebt zeker hetv een en ander uit het document verwijderd en soms wordt daar niet op gereageerd door het bestand kleiner te maken. Word bewaart namelijk meer dan alleen de letters die je intypt.
Ik heb dat zelf ook als ik een programma in VBA maak, daarom importeer ik de userforms en modulen opnieuw in een maagdelijk document en dat scheelt vaak meer 50 to 70 procent van de documentgrootte.

Gegroet,

Axel.
 
Wanneer ik alles in het oorspronkelijke document selecteer, vervolgens kopieer en in een nieuw document plak, wordt het nauwelijks kleiner.
 
Wanneer ik alles in het oorspronkelijke document selecteer, vervolgens kopieer en in een nieuw document plak, wordt het nauwelijks kleiner.

kan zijn dat die die backup of autosafe files uit zen eigen comprimeerd. (wild guess)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan