Bestandskoppeling o.i.d.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PSVSupporter

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2009
Ik zit met het volgende probleem.
Telkens als ik een Word document open, wordt er gevraagd of ik deze wil samenvoegen met een ander bestand. Maar dat bestand bestaat helemaal niet.

Nu denk ik dat er ergens een bestandskoppeling o.i.d. verstopt zit in het document, maar hoe vind ik deze?

(Ik werk met Office 2007. Bestand is oorspronkelijk een 2000-2003 bestand, die ik inmiddels ook al opgeslagen heb als 2007 versie, wat overigens niet hielp)

Laatst bewerkt:
Vermoedelijk is er iets veranderd aan je Normal.dot, en zit daar een samenvoegbestand aan vast. Probeer eerst eens om het bestand Normal.dot te verwijderen of te hernoemen. Word zal dan een nieuw Normal.dot aanmaken, met de standaardinstellingen. Daarin zal dan uiteraard geen samenvoegkoppeling in horen te zitten...

Op een andere pc doet exact hetzelfde probleem zich voor.

Ik zie overigens nu dat mijn bericht niet helemaal helder was: Het betreft 1 specifiek Word document waarbij dit probleem zich voor doet. Bij andere documenten heb ik er geen last van.

Laatst bewerkt:
In je vraagstelling wek je de indruk dat je een willekeurig document opent; is dat ook zo, of heb je het probleem alleen bij één specifiek document? Want in het laatste geval is de oplossing simpel...

Op 1 document. En wat is dan de simpele oplossing? Alles kopiëren en plakken in een nieuw document ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan