Bektronics
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 sep 2014
Beste forumleden.
Een vriend van mij heeft een laptop met Windows 7.
Om zijn bestanden veilig te stellen heeft hij hierop een HDD aangesloten (Zonder extra voeding) op een vrij USB slot.
De externe schijf heeft altijd uitstekend gewerkt.
Hij heeft wel altijd de schijf aangesloten gehouden op zijn laptop.
Nu blijkt plotseling dat hij een bestandsmap kwijt is op de schijf.
Let wel, hij kan de externe schijf nog steeds benaderen en andere mappen openen op deze HDD.
Hij is wel 1 bestandsmap plots kwijt geraakt en vind deze niet meer terug.
Heb hem aangeraden om via de zoekfunctie even te kijken, maar dit bleek geen soelaas te bieden.
Hij is nu stuk voor stuk in zijn andere mappen aan het kijken of hij ze niet per ongeluk als submap heeft geplaatst.
Moest de map toch spoorloos blijken kunnen jullie mij dan even uitleggen hoe, en met welk programma wij alsnog iets van deze map kunnen opdiepen.
Ik weet niet of deze post op de juist afdeling staat, mocht dit niet zo zijn mijn excuus hiervoor.
Graag uw deskundig advies aub.
MVG
Dré
Een vriend van mij heeft een laptop met Windows 7.
Om zijn bestanden veilig te stellen heeft hij hierop een HDD aangesloten (Zonder extra voeding) op een vrij USB slot.
De externe schijf heeft altijd uitstekend gewerkt.
Hij heeft wel altijd de schijf aangesloten gehouden op zijn laptop.
Nu blijkt plotseling dat hij een bestandsmap kwijt is op de schijf.
Let wel, hij kan de externe schijf nog steeds benaderen en andere mappen openen op deze HDD.
Hij is wel 1 bestandsmap plots kwijt geraakt en vind deze niet meer terug.
Heb hem aangeraden om via de zoekfunctie even te kijken, maar dit bleek geen soelaas te bieden.
Hij is nu stuk voor stuk in zijn andere mappen aan het kijken of hij ze niet per ongeluk als submap heeft geplaatst.
Moest de map toch spoorloos blijken kunnen jullie mij dan even uitleggen hoe, en met welk programma wij alsnog iets van deze map kunnen opdiepen.
Ik weet niet of deze post op de juist afdeling staat, mocht dit niet zo zijn mijn excuus hiervoor.
Graag uw deskundig advies aub.
MVG
Dré