• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestandsnaam bovenin werkblad verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Een instelling is gewijzigd en nu staat de bestandsnaam niet meer rechts bovenaan de pagina, maar direct links boven het werkblad en daar moet die weg en bovenaan verschijnen. Kost mij een uur om dat te vinden. Hoe herstel ik dat?

Pagina-indeling => Pagina-instelling => tabblad Koptekst/Voettekst enz. Daar vind je het wel.

Het gaat niet om een pagina, kop- of voettekst maar het hele venster wat je ziet als je een document opent. Boven de A van kolom A staat nu de bestandsnaam en die moet weg en die moet helemaal rechts bovenin staan.

Edit:
Met geluk gevonden rechts staat sluiten maximaliseren etc en die gesloten dan verdwijnt het hele rastervenster en dan weer open met geluk en toen stond de bestandsnaam weer bovenin en boven de A verdwenen. Slecht systeem. Je komt behoorlijk in moeilijkheden als je de scrollfunctie beperkt hebt.

Bedankt voor de hulp. Gaat het niet goed, dan laat ik het horen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan