Bestandsnaam opbouwen uit ingevoerde tekst in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS80

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2007
Beste mensen,

voor werk ben ik bezig met het maken van een sjabloon voor het opstellen van werkrapporten. Deze maak ik in MS Word.

Het sjabloon krijgt 5 items die ingevuld moeten worden waaraan de werk, de datum en het installatiedeel aan te herleiden is. Belangrijk is dat deze ingevuld moeten worden, maar nog belangrijker en tevens het probleem, de bestandsnaam dient opgebouwd te worden uit deze ingevulde waardes.

Mijn vraag nu:

Hoe zet ik een formulier op waarbij ik bij het opslaan van het document al een juiste bestandsnaam krijg opgebouwd uit TEKST1 - DATUM - WERKORDER.doc,
waarbij
TEKST1 is een AKS/KKS-Code ofwel een benaming van een installatiedeel;
DATUM is de datum van werk-uit-gevoerd;
WERKORDER is het werkordernummer.

Hoe deze drie items ingevuld kunnen of moeten worden maakt niet uit, ofwel via een form, ofwel een fillin-vak of gewoon tekst (met een bookmark of zo??).

Verder zou ik ook meteen de locatie al willen voorprogrammeren in het sjabloon, ofwel direct in VB opgegeven of ook uitgelezen uit bv tekst in de voettekst (zo wordt op het document al aangegeven waar het digitale exemplaar terug te vinden is).

Hopelijk is dit allemaal mogelijk. Ik kan me net enigzins behelpen met VB in excel, maar om dit in Word te krijgen is weer te veel gevraagd.

Wie-o-wie helpt???

DENNIS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan