Bestandsnaam te lang - DS lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Mijn vrouw heeft een DS met R4 kaartje aangeschaft en het eerste spel dat er op ging werkt prima. Het toevoegen van andere spelllen gaat prima, maar de DS geeft aan dat de bestandsnaam te lang is. en ingekort moet worden.
De mogelijkheid om via de DS de naam in te korten zie ik niet, misschien dat iemand weet hoe.

Ik heb nog via de pc de kaart benadert en daar de bestandsnaam ingekort, maar de DS pikt dat niet. De melding blijft dat de bestandsnaam te lang is?

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

groet,
Robin
:D

Met de DS heb ik geen ervaring, maar een naamlengte is vaak inclusief het hele pad van de locatie van het bestand. Kijk daar eens naar.

Met de DS heb ik geen ervaring, maar een naamlengte is vaak inclusief het hele pad van de locatie van het bestand. Kijk daar eens naar.

Hoi Arctic Joe,

Wil je me vertellen hoe en waar ik de naamlengte kan aanpassen?

groet
Robin

hmmm.
Ik heb er zelf ook 1tje.
Geef de naam van het bestand ( Of het hele bestand ) eens door dan kan ik het ook bij mijn R4 kaart proberen.
Het liefst het hele bestand. ( Spel dus )
Want ik ben goed is die Nintendo DS's
En als het lukt dan maak ik het wel en geef ik het je door.
Alvast Bedankt.

TigerEdwin. ( Edwin ):thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi Edwin,

- Professor Layton And The Curious Village (US) is zo een lange naam.
Ik ben er achter gekomen hoe ik het wel voor elkaar kijg:
Mapje maken op de kaart met korte naam bijv. Curious Village. Van de files zelf in de gedownloade map, de te lange bestandsnamen ook inkorten met behoud van de extensie natuurlijk.

De files kopieer ik dan in de map op de kaart.

Dit werkt wel, misschien te omslachtig?;)

Ehh... ik heb nog iets. Wanneer ik een spel speel op de DS en over wil stappen naar een ander spel, is er geen mogelijkheid om spel te sluiten. Dan moet ik de DS uit en weer aan doen om een ander spel te spelen.
Is hier iets voor of een truc waardoor dat niet meer hoeft?:cool:

groet,

Robin

Als je een R4 Kaart hebt doe dan dit bij het spelen van een spel: druk in: X-Y-A-B-R-L allemaal tegelijk.
Zo gaat ie terug naar R4 Kaart menu.

TigerEdwin. ( Edwin )

Toppie Edwin! Dat werkt inderdaad, dankjewel.

:thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan