bestandsnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronaldg12

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2006
Berichten
5
Opeens zijn de bestands namen van mijn muziekbestanden te groot en wil windows ze niet meer verplaatsen sorry maar ik heb geen idee wat sql is ik ben op deze site komen omdat ik via internet hulp wilde
 
Laatst bewerkt:
De link met sql ontgaat me even, kun je iets specifieker zijn?
 
Epic zei:
De link met sql ontgaat me even, kun je iets specifieker zijn?

Ben hier gekomen via internet, begreep niet dat het over sgl gaat, waarvan ik ook geen idee heb wat het betekent. Ik dacht dat ik hier gewoon en vraag kon stellen :confused:

Als iemand alsnog een antwoord zou kunnen geven op mn vraag, heel graag, en anders: 'Weet iemand nog een goede site waar ik met vragen kan komen over windows?'

bedankt,
Ronald
 
Ah, ik dacht al, je kunt hier prima terecht met je vraag. Is niet helemaal mijn expertise, maar ik zal een poging wagen. :)

Eerst een paar vragen omdat ik zo ook geen duidelijk antwoord voor je heb. Geeft windows de melding dat bestandsnamen te groot zijn en welke windowsversie is het? Kun je ze misschien aanpassen via de verkenner? Zijn ze wel af te spelen en welk programma gebruik je hiervoor?
 
Vraag verplaatst naar een in mijn ogen betere sectie. Aangezien je zo weinig info geeft is dat foutmeldingen XP geworden
 
Epic zei:
Ah, ik dacht al, je kunt hier prima terecht met je vraag. Is niet helemaal mijn expertise, maar ik zal een poging wagen. :)

Eerst een paar vragen omdat ik zo ook geen duidelijk antwoord voor je heb. Geeft windows de melding dat bestandsnamen te groot zijn en welke windowsversie is het? Kun je ze misschien aanpassen via de verkenner? Zijn ze wel af te spelen en welk programma gebruik je hiervoor?
 
Ik gebruik windows xp en voor het afspelen windows mediaplayer, ja ik kan deze muziek gewoon afspelen alleen wat er nou met deze bestandjes is gebeurd is mij een raadsel ook kan ik ze niet afzondelijk weggooien wel met de hele map waar ze in zitten
 
Zijn het mp3 bestanden? Misschien kun je er dan een reparatie programma op los laten zoals deze: MP3 Repair Tool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan