Bestandsnaamwaarschuwing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

superjude7

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
45
Beste Helpers,

Ik heb sinds gisteren iedere keer als ik mn computer aanzet een bericht in het scherm dat zegt:

Bestandsnaamwaarschuwing
Op de computer bevindt zich een bestand of map met naam C:\Program, waardoor bepaalde toepassingen mogelijk niet correct werken. Als u de naam wijzigt in C:\Program1, wordt het probleem opgelost. Wilt u de naam ervan nu wijzigen?

Wijst dit misschien op een virus? Ik heb de afgelopen weken al meer dan 20 keer w32.NetskyD@mm in mn mailbox gehad (niet geopend). Zit er verband tussen beide dingen? Oh, en ook een virus w32.bactori oid.
Weet iemand hier meer van?

Dank!

Groets van Jude
 
Scan nog eens met je AV (die heb je toch wel?) in veilige modus. Bij het opstarten van je pc meteen op F8 achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus en zet je System Restore van tevoren uit en na de scan weer aan aan als je XP draait. Rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken. Ben je wel je herstelpunten kwijt maar mogelijk ook die ongein.

Eerst eventueel online-scannen: http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

Spywarevrij?
 
De keren dat ik het had heb ik gewoon gedaan wat me gevraagd werd. Dus een 1 er achter :8-0:
 
tja,
weet het ook niet, maar lijkt me toch geen windowstoepassing :confused:
 
In ieder geval wordt Windows rustig als je dat doet :D
 
als het volgens Elisa geen gevolgen heeft, kan je het proberen(eigen risico:rolleyes: )
 
Het is zoiets dat een programma wat weg schrijft op dezelfde manier. Dat klopt dan niet zodat Windows onderscheid wil met program en program 1.
Je kunt ook de extensie in log veranderen. Kun je kijken wat het inhoudt.
 
Ik heb je raad opgevolgd Elisa, en sindsdien geen last meer. Dank!
Groet,
Jude
 
Graag gedaan!
Het zal je nog wel eens overkomen :)
 
Dit topic is gedateert. Reageren in een oud topic is niet relevant en ook niet gewenst. Topic gaat op slot. De regel luid: topics
ouder dan drie maanden mogen met rust gelaten mag worden. Deze is van 10 jaar geleden.
 
Dit topic is gedateert. Reageren in een oud topic is niet relevant en ook niet gewenst. Topic gaat op slot. De regel luid: topics
ouder dan drie maanden mogen met rust gelaten mag worden. Deze is van 10 jaar geleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan