bestandsnaamwaarschuwing

• Onderwerp starter Onderwerp starter Faru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Faru

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2004
Eens in de zoveel tijd krijg ik bij het opstarten het volgende schermpje:

Bestandsnaamwaarschuwing

Op de computer bevindt zich een bestnad op map met naam C:\Program, waardoor bepaalde toepassingen mogelijk niet correct werken. Als u de naam wijzigt in C:\Program7 (daar ben ik nu intussen), wordt het probleem opgelost. Wilt u de naam ervan nu wijzigen?

Ik kies dan altijd maar voor "naam wijzigen", maar wat is dit? En wat moet ik ermee?

Wat voor map is dat , m.a.w wat voor progamma heb je in die map zitten !!!!!!!!!
Windows heeft nml een map program files vandaar dat hij met de melding komt dat je een naamsverandering moet toepassen.
Noem de map ipv program > bestand of iets dergelijks.

groetjes speedtouch

Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad eens even in die map gekeken (deze heet Program1) en daar zat een map in van INFOGRAMES. Deze was leeg. Ook stond er in C een losse map die INFOGRAMES heette. Hierin stonden allerlei bestanden, waaruit ik op kon maken dat het van een spelletje afkomstig is (Alone in the Dark, wat we overigens helemaal niet gebruiken). En ook stonden er nog losse bestandjes in C: Program2 tot en met Program7 (dat zijn die bestanden waar ik de naam van moest wijzigen).
En nergens was een uninstall-bestand te vinden en ook stond ie niet bij software.
Dus ik heb zoveel mogelijk handmatig verwijderd en nu maar afwachten.

Of je hebt toendertijd het spel niet via de uninstall. verwijderd,of en dat is vaak zo als je iets via software verwijderd dan krijg je een melding dat sommige bestanden blijven staan. Druk je dan op details dan zie je wat die bestanden zijn en kun je ze handmatig nog verwijderen.
Ik doe dat dan gelijk omdat je later vaak niet meer weet wat voor een programma het was.

Bedankt voor de tip.

Ik weet echt niet meer wat er toen allemaal gebeurd is, maar ik kan me vaag herinneren, dat het met de installatie al niet zo soepeltjes verliep.

Maar goed, ik hoop dat het er nu af is.

Bedankt en groetjes.

Als er nog wat achter is gebleven dan moet je deze in veilige modus verwijderen, tijdens de opstart F8 indrukken.
Maak ook je register schoon met Registery-clean deze kan je 15 dagen gebruiken, het progamma maakt een backup tijdens de eerste keer als je het progamma gebruikt ( sla die optie niet over )
De instellingen staan al goed je kan geen fouten maken.

groetjes speedtouch

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan