Bestandsnamen deleten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ziza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ziza

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
Hoi,

Ik had een vraagje hoe je in het ''bestand openen'' en ''opslaan als'' venstertje de bestandsnamen van eerder opeslagen of geopende bestanden kunt verwijderen. Het gaat dus om de bestandsnamen die je invult en die nog in de geschiedenis staan.

Bedankt,

MvGr.

Hallo,

bestanden die nog open staan kun je niet verwijderen, eerst altijd bestand sluiten.

Vor de rest in het opslaan als venstertje op het gewenste bestand klikken en de knop del of delete indrukken...

Geplaatst door Dingeman
Hallo,

bestanden die nog open staan kun je niet verwijderen, eerst altijd bestand sluiten.

Vor de rest in het opslaan als venstertje op het gewenste bestand klikken en de knop del of delete indrukken...

En de bestanden die al verwijderd zijn? Die staan nog gewoon met de bestandsnaam in de geschiedenis. Wanneer ik op de naam ga staan en DEL intoets is ie wel weg maar niet permanent.

Hoi,

normaliter zou, wanneer je de map opslaan als sluit, en weer opstart, ook alle verwijderde items weg moeten zijn.

Geplaatst door Dingeman
Hoi,

normaliter zou, wanneer je de map opslaan als sluit, en weer opstart, ook alle verwijderde items weg moeten zijn.

Dat doet ie bij mij niet...

Hoi,

en wanneer je erop dubbelklikt, geeft hij dan niet aan dat het bestand niet meer bestaat en uit de lijst zal verwijderen?

Geplaatst door Dingeman
Hoi,

en wanneer je erop dubbelklikt, geeft hij dan niet aan dat het bestand niet meer bestaat en uit de lijst zal verwijderen?

Hij geeft idd aan dat het bestand verwijderd is en dus niet geopend kan worden maar vewijderd niets uit de lijst.:(

Hoi,

Raar, en als je een keer je pc opnieuw start, staan ze er dan nog?

Geplaatst door Dingeman
Hoi,

Raar, en als je een keer je pc opnieuw start, staan ze er dan nog?

Ik denk dat jij de bestanden bedoelt die in het venster zelf staan, die kan ik wel verwijderen maar het gaat bij mij om dat lijstje dat verschijnt wanneer je de bestandsnaam invult en dan met de pijltjes toets daar doorheen scrolt.

Hoi,

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, nu weet ik wat je bedoelt....haha

Nou nee, ik geloof niet dat je die kan verwijderen, maar het zou kunnen dat ik het mis heb.

Ik weet wel dat dat soort geschiedenis blijft, maar ik denk dat deze na verloop van tijd weer verdwijnen. Doch alleen omdat ze dan plaats hebben moeten maken voor andere.

Geplaatst door Dingeman
Hoi,

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, nu weet ik wat je bedoelt....haha

Nou nee, ik geloof niet dat je die kan verwijderen, maar het zou kunnen dat ik het mis heb.

Ik weet wel dat dat soort geschiedenis blijft, maar ik denk dat deze na verloop van tijd weer verdwijnen. Doch alleen omdat ze dan plaats hebben moeten maken voor andere.

Okay, dan weet ik genoeg. Bedankt voor je reactie:thumb:

MvrGr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan