Bestandsnamen op stick te lang + 28GB op stick van 1GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

heywoodu90

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2012
Hallo,

Ik heb een USB-stick van 1GB, als ik die in de laptop steek, zie ik staan dat 536MB beschikbaar is.
Echter, als ik kijk wat erop staat zie ik een map "Nieuwe map", waarin ik geen bestanden of wat dan ook zie (ook geen verborgen bestanden).
Als ik vervolgens op "Eigenschappen" van die map klik, zie ik dat er 256 bestanden zouden staan die bij elkaar 28GB zijn...

Toen ik "Nieuwe map" wilde verplaatsen, kreeg ik een schermpje dat de bestandsnamen van alle bestanden te lang of ongeldig zijn, de meesten zien er ongeveer zo uit:

29dvc

Bij anderen staan er een paar willekeurige letters tussen de hokjes, of wat rare tekens.

Mijn vraag is of ik hier iets mee kan, of dit gewoon spookbestanden zijn en of ik het helemaal leeg kan maken. Ik heb hem namelijk net gevonden, en heb hem ongeveer 2 jaar niet gebruikt, dus als ik alles zo verwijder met een programma ben ik bang dat er misschien toch nog iets op stond :P

De map "Nieuwe map" is nu veranderd in een bestandje "Nieuwe map" (Type bestand: "Bestand") van 16 kB. De computer geeft echter nog wel aan dat er slechts 536MB beschikbaar is..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan