Bestandsnamen weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Felicia

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Berichten
31
Bepaalde mappen laten de bestandsnamen niet meer zien. Als ik het bestand naar een andere map verplaats staat de bestandsnaam er wel onder. Ik denk dus dat dit gewoon een map-instelling is (het gaat om alle mappen die ik in mijn muziekmap heb) die ik per ongeluk heb veranderd (toegepast op alle mappen?) maar ik weet niet hoe..

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Bij voorbaat dank.

AANPASSING: Ik ben er inmiddels achter wat het probleem veroorzaakt, alleen stuit ik op een volgend probleem:
Als ik rechtsklik in de map en vervolgens "beeld" selecteer, ontbreekt de optie "bestandsnamen verbergen" waar je een vinkje voor kan zetten of juist weghalen.
In de mappen waar de bestandsnamen wel staan heb ik deze optie wel. Hoe kan dit?
 
Laatst bewerkt:
bestandsnamen

Ga eens naar"de map en klik op beeld en dan op details. Worden de namen nu wel weergegeven moet je in mapopties kiezen voor details.
 
Ga eens naar"de map en klik op beeld en dan op details. Worden de namen nu wel weergegeven moet je in mapopties kiezen voor details.

Als ik op details klik worden de namen wel weergegeven. Het probleem is dat als ik kies voor pictogrammen de naam er niet meer onder wordt weergegeven (eerst wel).

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "in mapopties kiezen voor details".
Staat dat ergens onder het tabblad Weergave? Ik zie dat namelijk niet.

TOEVOEGING: ik heb net de lijst van het tabblad "weergave" in de mapopties vergeleken met één van de mappen waar de bestandsnamen wel worden weergegeven. De vinkjes zijn bij beide hetzelfde. Het lijkt mij dus niet dat het probleem hier ligt ?
 
Laatst bewerkt:
Als ik op details klik worden de namen wel weergegeven. Het probleem is dat als ik kies voor pictogrammen de naam er niet meer onder wordt weergegeven (eerst wel).

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "in mapopties kiezen voor details".
Staat dat ergens onder het tabblad Weergave? Ik zie dat namelijk niet.

TOEVOEGING: ik heb net de lijst van het tabblad "weergave" in de mapopties vergeleken met één van de mappen waar de bestandsnamen wel worden weergegeven. De vinkjes zijn bij beide hetzelfde. Het lijkt mij dus niet dat het probleem hier ligt ?

Wat is je systeem XP of Vista?
 
Gan naar computer
Klik op C: of de schijf waar je deze bestanden hebt opgeslagen
Ga naar tabblad "Organiseren"
Kies dan voor "Organiseren"
Dan "Map en zoekopties"
"Weergave"
En kijk dan eens of hier de gevraagde optie bijstaat
 
Zover was ik net al. Maar ik vind niets in deze lijst wat het zou kunnen zijn.
Als ik deze lijst vergelijk met een lijst van een map waar de namen wel worden weergegeven zijn er ook geen verschillen ((on)aangevinkt)
 
Zover was ik net al. Maar ik vind niets in deze lijst wat het zou kunnen zijn.
Als ik deze lijst vergelijk met een lijst van een map waar de namen wel worden weergegeven zijn er ook geen verschillen ((on)aangevinkt)
Sorry dan weet ik het ook niet meer
 
Toch bedankt :thumb:
Ik ga zo nog wat verder uitproberen, hopelijk kom ik erachter.

AANPASSING: Ik ben er inmiddels achter wat het probleem veroorzaakt, alleen stuit ik op een volgend probleem:
Als ik rechtsklik in de map en vervolgens "beeld" selecteer, ontbreekt de optie "bestandsnamen verbergen" waar je een vinkje voor kan zetten of juist weghalen.
In de mappen waar de bestandsnamen wel staan heb ik deze optie wel. Hoe kan dit?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem helaas nog niet kunnen oplossen, heeft misschien iemand anders een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan