Bestandsoverdracht msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Laatste tijd gaat het erg langzaam met het overzetten op msn naar bepaalde mensen waar het normaal gewoon heel snel ging, ik heb gelezen dat het aan de NAT in je router kan liggen, ik heb een linksys wrt54g...
draai windows xp sp1 en heb een chello classic abonement, het is erg irritant want het is voor school...

weet iemand hoe dit op te lossen ( als het aan de msn server zou liggen, het is nou al bijna weer een maand zo! dus lijkt me sterk)

De laatste tijd wil de server van msn nogal eens traag reageren. Dus ik denk dat het probleem daar ligt.
Overigens zou ik je aanraden om sp2 te installeren.

Ik heb al op diverse pc sp2 geinstalleerd en nog niet meegemaakt dat programma's daarna niet meer werkten. Heb je voorbeelden??

Onder andere een aantal spellen van Codemasters, is mijn ervaring.

Ik zeg ook niet allemaal, maar een aantal.
Codemasters heeft het probleem erkent en excuses aangeboden, maar voor de rest nada.

Ik heb het ook dat bestanden versturen naar bepaalde mensen traag gaat en naar anderen weer niet. Geen idee wat het is, maar het is wel irritant.

Je kan eens proberen jou PC in de DMZ van de router te zetten, hiedoor stuurt hij automatisch _alle_ poorten door naar jou PC.. dus zit je als het ware direct op internet.

Als het dan wel werkt moet je de juiste poorten van MSN even forwarden naar je PC en het moet werken. (6891 t/m 6900 volgens mij).

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan