bestandssysteem niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

lopac42

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
20
bestandssysteem niet herkend windows start wel gewoon op

ik krijg sinds kort net voordat windows opstart de meldin van schijfcontrole dat het bestandssyteem niet herkend word daar gaat windows gewoon verder en lijkt er niks aan de hand ik vind dit toch een beetje vervelend en wil het graag weg hebben weet iemand raad?
 
Laatst bewerkt:
Je zou eens het volgende moeten doen:
Start -> Uitvoeren -> Sysdm.cpl -> tabblad Geavanceerd -> knopje Instellingen in Opstart- en Herstelinstellingen -> Bewerken kijken of je onder [Operating Systems] misschien méér dan 1 XP of ander besturingssysteem hebt staan. Wellicht staat dan bij de 'foute' vermelding een schijfletter, map of bestand genoemd die niet (meer) bestaat op je harde schijven.

Laat ons weten of het geholpen heeft. Post anders de inhoud die je ziet als je dat Bewerken knopje hebt gedrukt.

Ga nog niet aanpassen, want misschien maak je een fout, en dan start je gewone XP niet meer op.

Succes,

Tijs.
 
Alvast bedankt ik ga het vanavond even proberen ,maar ik weet bijna voor 100% dat er maar een windows versie op staat heb deze namelijk op een schone schijf geinstalleerd en daar twee partities in gemaakt c: en d: heb dit ok pas sinds een dag of twee
 
Bedankt voor de uitstekende & heldere terugmelding.

Als het is zoals je zegt, dan heeft het inderdaad geen zin.

Hopelijk heeft een andere forumdeelnemers dan nog een ánder idee wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Succes,

Tijs.
 
Ben er uit het was een foutje met de card reader windows bleef deze als drive ?? zien tijden het starten van windows in ieder geval bedankt voor de tips
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan