Bestandstypes verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Hallo,

Mijn vraag is niet moeilijk te begrijpen, hoop ik, haha. Ik heb een redelijk grote album-verzameling, waarin elk album een aparte map heeft met daarin de liedjes van het album. Deze liedjes zijn vaak .Mp3 of .flac. Ik wil nu graag in één keer alle mappen waarin zich (alleen maar) .flac bestanden bevinden, naar een andere locatie verplaatsen. Hoe doe ik dit?

Hoi,
kun je niet gewoon met de zoekfunctie op extensie (.flac) zoeken?
Heb zelf 60GB aan muziek het is een kwestie van organiseren,die .flac-bestanden had ik allang in een aparte herkenbare map ondergebracht. Maak een nieuwe map aan,geef die de naam FlacBestanden o.i.d. en breng daar alle .flac-bestanden in onder.
Succes.

Hoi,
kun je niet gewoon met de zoekfunctie op extensie (.flac) zoeken?
Heb zelf 60GB aan muziek het is een kwestie van organiseren,die .flac-bestanden had ik allang in een aparte herkenbare map ondergebracht. Maak een nieuwe map aan,geef die de naam FlacBestanden o.i.d. en breng daar alle .flac-bestanden in onder.
Succes.
Maar dan zie je alle bestanden, ik wil dan alleen de mappen zien waarin de bestanden zitten. Kan dat ook? :)

Als je rechts klikt op een gevonden bestand kun je naar de map springen waar het bestand zich bevindt, een andere optie heb je niet naar mijn idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan