bestandswijzigingen slaan niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellentje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
3
Ik heb een probleem met mijn 1 maand nieuwe pc.
Als ik muziekbestanden (mp3) hernoem wordt de naamswijziging niet altijd opgeslagen. Neem nu dat het oorspronkelijk "03 03onbekende artist.mp3" heet. Als ik dit wijzig naar "within temptation - jillian.mp3" is er 50% kans dat dit terug veranderd naar "03 03onbekende artist.mp3".
Af en toe gebeurt het dat de bestandsnaam een tijdje blijft zoals hij hoort, maar na enkele dagen uiteindelijk toch weer veranderd.

Iemand enig idee waarom dit kan liggen?

Dank U.
 
Laatst bewerkt:
bestandswijzigingen

Hallo,

Tracht eens een bestand op te slaan onder een kortere naam, vb: max acht tekens
+ extensie, misschien helpt dat.


De lange namen van de vFAT schijven (Long File Names, LFNs) worden in twee of meer directory ingangen opgeslagen. Een ervan bevat een systematisch gegenereerde DOS naam in het 8.3 formaat: deze alias eindigt typisch op een trema-teken en een of meer cijfers (~1). VFAT gebruikt een extra directory ingang voor iedere 13 tekens van de lange bestandsnaam.


Groeten
 
Laatst bewerkt:
Wees iets duidelijker. In welk programma open je "03 03onbekende artist.mp3"?
 
Wees iets duidelijker. In welk programma open je "03 03onbekende artist.mp3"?

In windows verkenner hernoem ik het bestand.

@roger: Op andere computers werken lange namen wel, dus moet het hier ook werken :thumb:
 
Kijk goed na of die bestanden "in gebruik zijn". Zitten ze in een speellijst van Winamp, staan ze in een downloadmap van een P2P-programma?
 
Neen, deze bestanden zijn niet in gebruik. Ze worden hernoemt, maar na sluiten van het venster of herstarten is hun naam weer zoals hij oorspronkelijk was.

(Ik zeg dit in m'n zus' naam)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan