Beste adsl provider via KPN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jheroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
Berichten
2.102
mensen
wie heeft er een beetje een goed advies over welke adsl provider via KPN (dus geen BBned) de beste papieren heeft (snelheid, betrouwbaarheid e.d.)
xs4all, euronet, wanadoo wie helpt me wat verder?

ps we hebben nu 1024/512 via Cistron (BBned) en zoiets willen we dan ook weer
tnx!
 
Ik heb ADSL via xs4all, ben erg tevreden. Van casema ben ik niet erg gecharmeerd over levering modem etc. (moet zeggen dat dit wel de kabel aansluiting is van een collega, maar zegt toch wel iets over de manier van werken.

Groeten
 
persoonlijk ook zeer tevreden over xs4all.
goeie service en er zitten mensen die tenminste weten waar ze over praten.
 
HCCNET is een van de goedkopere 19,40 € per maand.(ik heb 'm sinds september 2001 en ben er uiterst tevreden over)

en dan heb ik 't niet over het lite, maar over het basic abonnement : 80 Kb/sec !
 
Beste KPN ADSL provider is XS4ALL.
Helaas zal je een upload van 512 bij deze providers niet tegenkomen. KPN levert maximaal 1536/256.

succes;)
 
Geplaatst door gast0225
HCCNET is een van de goedkopere 19,40 € per maand.(ik heb 'm sinds september 2001 en ben er uiterst tevreden over)

en dan heb ik 't niet over het lite, maar over het basic abonnement : 80 Kb/sec !

HAha, lachen met jou, jij rekent jezlef rijk!:D
Kijk eens op je KPN rekening, daarop wordt p/m ook nog een € 27.95 p/m afgeschreven voor het KPN gedeelte!

Dus totaal kost het basic ADSL abbo bij HCCnet € 47.35, kijk hier maar! ;)
 
XS4ALL is laatst weer verkozen tot de beste (en de duurste). Ik weet niet meer door wie.

Ik wacht al 20 weken op ADSL via Planet, dus die provider moet je NIET nemen...
 
NLspecial,

Ik reken mijzelf niet rijk, ik heb alleen de vraag van Jheroen goed gelezen, welke PROVIDER etc...... en dan is HCC de goedkoopste of samen met nog een de allergoedkoopste. ;) of kun jij een goedkopere noemen ;) ;) ;) :D :D :D
 
Geplaatst door gast0225
NLspecial,

Ik reken mijzelf niet rijk, ik heb alleen de vraag van Jheroen goed gelezen, welke PROVIDER etc...... en dan is HCC de goedkoopste of samen met nog een de allergoedkoopste. ;) of kun jij een goedkopere noemen ;) ;) ;) :D :D :D

hmm, tja, ik lees in de vraag niets over de goedkoopste. Dus denk ik toch dat jij de vraag niet goed hebt gelezen.

Maar als je enkel naar het bedrag kijkt dat je aan de provider moet betalen dan is HCCnet idd 1 van de goedkoopste. Maar zoals jij het brengt komt het over alsof je ADSL basic hebt voor € 19.40 p/m.

Maargoed, we snappen elkaar weer:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan