beste anti - spam proggie

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
Het meest efficiënte programma om spam te blokkeren wordt gemaakt door een kleine, onbekende softwaremaker en is gratis.

Dit is de conclusie van het blad van de zeer invloedrijke Amerikaanse consumentenbond, de Consumers Union. Voor het eerst heeft het blad, dat door miljoenen Amerikanen wordt gelezen, een aantal spamblokkeerders onder de loep genomen, zo schrijft The Wall Street Journal.

Het beste uit de bus kwam SAproxy, een programma dat door Stata Labs is ontwikkeld. Deze software is met name goed in het doorlaten van privémail. Het tegenhouden van commerciële bulkmail is iets minder overtuigend: 80 procent van de spam wordt tegengehouden.

Toch laat SAproxy betaalde pakketten van gerenommeerde concurrenten achter zich, zoals SpamCatcher van Mailshell, Spam Sleuth van Blue Squirrel en de Spam Aler-dienst binnen Norton Internet Security 2003 van Symantec.

De onderzoekers van de bond vuurden vijfhonderd spamberichten en 225 'gewone' berichten op de filters af. Niet meegenomen in de test zijn de zogeheten 'white list'-filters, waarbij de gebruiker alleen vooraf aangegeven afzenders toelaat.
Bron: webwereld

http://saproxy.bloomba.com/

ik laat outlook nu automatisch berichten verwijderen met bepaalde woorden erin en dat werkt prima, maar ik ga dit toch ook maar eens proberen...

Had het vanmiddag ook gelezen, heb er nog nooit van gehoord en nou zwerf ik toch knap lang op het net, hebben we nu een alternatief voor Mailwasher e.d.? Ben benieuwd wat jullie resultaten zijn!

Loop al tegen wat problemen aan, ga het een ander keer proberen.

Ik zit nu ook wat krap in mijn tijd dus dit verschuif ik naar na de vakantie...

ik wil hem vandaga op 18 12 2003 downloaden en instaleren, maar nu kost die wel mooi 30 dollar he :S

iemand misschien de crack van spam sleuth 2.0?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan