Beste Antivirus ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

amier97

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
hallo,
k ben amir en ik wil graag weten wat het beste antivirus programma is .
het maakt niet uit of je er voor moet betalen , of het gratis is..

iemand ???

Kijk eens rond in deze sectie, er zijn genoeg topics hierover. Er is geen beste antivirusscanner. het is ook afhankelijk of je het programma lekker vindt werken. Daarbij laat elke virusscanner wel een steekje vallen.

BitComet??????????????:o

Dat is een download programma voor Torrents.....

Ik zou alleen geen Norton nemen. als de instalatie daarbij fout gaat gaat het ook echt fout

heb nog steeds dat norton me pc blokeert op uitgaande netwerken alleen de hele map van norton is leeg :D

Ik zou alleen geen Norton nemen. als de instalatie daarbij fout gaat gaat het ook echt fout

heb nog steeds dat norton me pc blokeert op uitgaande netwerken alleen de hele map van norton is leeg :D

Dan heb je hem toch niet goed verwijderd.....
Alleen de map leeg maken is de oplossing natuurlijk niet

Dan heb je hem toch niet goed verwijderd.....
Alleen de map leeg maken is de oplossing natuurlijk niet

neej dat snap ik ook wel maar via me configuratie systeem >software
dan verwijderen blijft hij stil staan. Gister weer een poging gedaan met z'n freeware programaatje helemaal eraf gegooit en opnieuw geinstaleerd zo ff kijken of ik hem wel normaal eraf kan gooien.

maar hoe dan ook ik raad norton af

maar maandag komt er z'n kerol met eigen bedrijf enzo langs.

heeft trouwens enig idee NTLDR missing kan oplossen zonder xp CD-rom?

Nou mag je even een eigen topic daarvoor gaan maken.;)

dan wil ik dit nog graag weten ; ESET NOD32 of Kaspersky ???

Kijk eens rond in deze sectie, er zijn genoeg topics hierover. Er is geen beste antivirusscanner. het is ook afhankelijk of je het programma lekker vindt werken. Daarbij laat elke virusscanner wel een steekje vallen.

ja oke , dat snap ik , maar ik bedoel gwn welke gebruiksvriendelijker is , welke het meeste virussen pakt enzovoort.

en dat hoef ik niet te weten van alle virusscanners , maar alleen tussen nod32 en kaspersky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan