M
michiel117
en dat hoef ik niet te weten van alle virusscanners , maar alleen tussen nod32 en kaspersky
Zou ik kaspersky nemen gebruik ik ook prima :thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dat hoef ik niet te weten van alle virusscanners , maar alleen tussen nod32 en kaspersky
en welke raden jullie mij dan aan ? ; Kaspersky Internet Security of Antivirus ??
Nu uitproberen is niet zo handig denk ik ..
heb namelijk momenteel Nod32 .
en welke extra functies heb je dan nog bij Internet Security ??![]()
Ik zit alweer een paar uur te lezen de grote vraag die bij mij nu brand is de volgende:
OK laten we zeggen dat NOD32, Kaspersky en bijvoorbeeld Avira en Norton Internet Security de allerbeste virusscanners op de markt zijn.
Maar is het nu ook waar als ik daarbij beweer dat dit de beste programma's zijn omdat ze allerlei extra functies en ditjes en datjes hebben die ik als gewone prive thuisgebruiker die ook nog eens achter de nieuwste Linksys router met NAT/Firewall helemaal niet nodig heb en ik daarom net zo veilig ben met AVG of Norton Security Essentials?
Wat vinden jullie van deze bewering? Want dit is eigenlijk wat ik een beetje door al het gezwetst en interessante opmerkingen van experts heen lijk te lezen.... Maar wie weet heb ik het mis.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.