Beste Brandprogamma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerokil

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Hoi

Ik ben van plan om een Brand programma te kopen.
ik zoek ook de beste die ook ondertiteling kan branden.
Ook moet de kwaliteit goed zijn.
Prijs maakt niks uit!

Laatst bewerkt:
Nero is naar mijn mening het beste brandprogramma omdat het vooral goede kwalitijd levert.

Je noemt twee zaken ....
Nero is onmiskenbaar één van de beste programma's.
Maar dat wil niet zeggen dat het ook het beste programma is om (ongetwijfeld gedownloade) films van ondertiteling te voorzien.
Omgekeerd: er zal 'onmiskenbaar' een beste programma zijn om ondertitels toe te voegen, maar dat is waarschijnlijk zeker niet het beste brandprogramma ...
Je hebt dus een probleem ....

Vind Nero ook niet het fijnste buiten het feit dat het niet gratis is. De oude versies wel hoor maar nu leveren ze er alleen maar troep erbij, media players noem maar op. InfraRecorder en CDBurnerXP zijn ook goede en vergeet ImgBurn niet.

Ik gebruik ook altijd Nero, CDburnerXP en IMGburn, en DeamonTools als virtuele CD/DVD voor 1 op 1 kopieen of DVD9 naar DVD 5 burns. :cool:

ik gebruik DVD Flick en dit is gratis kan vrijwel alles branden met ondertitels
mvg ladyke

Ik heb sinds kort een nieuwe Asus Laptop met Windows 7 .
Voorheen deed ik altijd met mijn 7 jaar oude Windows XP Acer Laptop dvd branden met het NTI CD&DVD Maker die voorgeinstalleers was en dat werkte prima .
Nu is er standaard geen goede brandsoftware aanwezig op mijn computer en kwam via google hier terecht .
Nu heb ik CDburnerXP gedownload ( gratis ) en deze is het heel fijn om een DVD met Nederlandse ondertiteling te branden .
Ik ben altijd geholpen met het forum Helpmij.nl , TOPPIE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan