Beste browser ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tclaesse

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Berichten
240
Wie kan er zeggen welke browser er, naast IE, het beste en dus het snelste is ? Ik hoor zo verschillende visies dat ik echt niet meer weet welke ik zou moeten downloaden.
 
Welke nou de beste is, is meestal persoonlijke voorkeur. Daar kun je dus oneindige discussies over krijgen. Ik zou zeggen probeer bijvoorbeeld FireFox eens, die bevalt mij erg goed.
 
persoonlijke mening

Hoi,

Weet je wat het is!! Dit is weer zo'n open vraag waar iedereen een anader idee over heeft. Die zegt Mozilla en dan zegt dan ander weer Opera een ga zo maar door. Zulke vragen worden ook regelmatig over Viruscanners en Firewalls gevraagd. Maar als mijn mening je iets zegt dan zou ik voor Mozilla Firefox gaan.


Mega was me weer eens voor......;)
Turbomegaaaaaaaaaaa
 
Installatie Mozilla

Voor al diegene die hier al Mozilla hebben geïnstalleerd : Is het enkel maar via de site www.mozilla.org, drukken op windows (europe), setup en dan maar next klikken of moet je rekening houden met onverwachte foutmeldingen ?
 
Wat bedoel je precies met onverwachte foutmeldingen? Normaal gesproken download je de software en je installeert het en het is klaar voor gebruik. Dus met onverwachte foutmelding hoef je geen rekening te houden. Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen...
 
uitzonderingen installatie browser

Dat is net wat ik bedoel : wat kunnen eventuele uitzonderingen als foutmelding inhouden ?
 
Zou je hem niet gewoon eerst eens instaleren?? De kans dat je foutmeldingen krijgt is bijna nul;)
 
Het is zo: normaal gesproken, in 99% procent van de gevallen gaat het goed, met installeren en gebruik. En héél soms kan er iets fout gaan.

Dus als je het gewoon probeert, zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn. Als dat wel het geval is, horen we het wel ;).

@Raymond: dit keer ben jij eerder:eek:.
 
conflicten ?

Ik gebruik nu nog IE maar die hapert wel eens. Moet bijvoorbeeld effe wachten vooraleer ik een foto kan bekijken of op een link klik. Daarom dacht ik aan installatie mozilla. Eventuele conflicten tussen de browsers gebeuren hopelijk nooit ?
 
mozilla, konqueror of opera, het zijn allemaal laatste generatie browsers in tegenstelling tot IE. Kwa snelheid zou ik voor firefox gaan, en voor de rest ook.(konqueror is er namelijk niet voor windows)
 
Mozilla is okay hoor. Instaleer maar met een gerust hart.....:thumb:
 
Mozilla

Ik dacht dat het haperen in IE te wijten is aan m'n videokaart. Werk ik evenwel in word of excel werkt alles heel vlot. Hopelijk is dit bij de installatie van de nieuwe browser opgelost.
 
Re: Mozilla

Geplaatst door tclaesse
Ik dacht dat het haperen in IE te wijten is aan m'n videokaart. Werk ik evenwel in word of excel werkt alles heel vlot. Hopelijk is dit bij de installatie van de nieuwe browser opgelost.

Hoe haperen.. met scrollen zeker? Scrollen is naar mijn mening in IE beter dan in mozilla, dus als je nual problemen hebt...

Maargoed je kunt pas kijken en oordelen als je het probeert.
 
browser

Nee, ni zozeer met scrollen. Als ik explorer opstart blokkeert hij telkens om de 15 seconden. Er verschijnt dan een zandlopertje. Dit gebeurde te regelmatig en weet de oorzaak ervan niet . Een lek ? Op Mozilla heb ik alvast dit probleem niet meer. Verklaring voor misschien ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan