Beste Camera Smartphone?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanis463

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2011
Hoi allemaal,

Ik vind het fijn om goeie foto's en video's te kunnen maken en tegelijker tijd ook een goeie smartphone te hebben. Eerst had ik altijd Nokia's en daarna een BlackBerry Bold 9700. Nu is het tijd voor een nieuwe maar ben benieuwd om advies van jullie.

Ik weet namelijk dat het niet altijd perse aan het aantal megapixels ligt. De Nokia N8, heeft bijvoorbeeld een 12 megapixel, maar daarmee is nog niet bewezen dat ie het beste is. Verder is symbian tegenwoordig ook niet meer iets om trots over te zijn.

Kan iemand mij vertellen welke smartphones de beste camera hebben?

Wat dacht je van de LG Optimus Speed x2 , dual core proccesor met 8 megapixel camera , full hd filmen 1080p met hdmi kun je dus streamen naar je tv of pc

Is Iphone goed met photo en videoopname? Weet niet hoe het bij de 4s zit, maar kan me nog goed herinneren dat de 3gs niet eens flitser had.

ik heb hem zelf en de foto's zijn scherp... en als je echt goede foto's wilt maken dan moet je dat met een camera doen en niet met je telefoon.

Sowieso kun je niet verwachten dat je met een smartphone net zulke foto's kunt maken als met een
digitale camera. Er staat bijv. wel 8 of 10 MP op die smartphone maar dat is lang en breed niet hetzelfde
als hetzelfde in een digitale camera. Wel kun je meestal vrij goed 720p filmpjes mee maken. Helaas ben
je dan ook weer sterk afhankelijk van hoeveel licht er op dat moment is enzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan