Beste Game PC net onder €1000,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

elmerbalentina

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2015
Berichten
8
Hallo,
Ik ben op zoek naar een goede game pc onder €1000,-. Ik zoek een die gta v op ultra settings aankan. (Gta V is vergelijkbaar met far cry 4 qua system requirements). De eisen waaraan hij minimaal moet doen is:
- Intel i7 (K is niet persee nodig)
- Nvidia Gtx 970 of hoger/beter (4GB)
- Moederbord met 7.1 audio onboard
- 8 GB Ram
- 1 TB harde schijf
De rest is niet echt van belang, zoals een SSD, besturingssysteem, monitor, toetsenbord & muis.

Van de tientallen sites waarop ik heb gezocht, is dit de beste pc:
http://www.computergamer.nl/AL-CI7-4790-8G/1T/GTX970

Hij kost 988 euro, en voldoet aan al mijn eisen. Normaal kostte hij 949 euro, maar ik heb er een ander moederbord bij geselecteerd, de B85-G43 i.p.v de H81M-E34. (+ €39) Dit heb ik gedaan voor de 7.1 audio Realtek onboard.

Dus is dit de ideale pc net onder de 1000 euro, of zijn er betere rond deze prijs-kwaliteit-klasse?

PS: Ik heb ook even gekeken voor een toetsenbord en muis: CM Storm Devastator Gaming Gear Combo voor ongeveer 30 euro. Is dit een goeie keuze?

Alvast Bedankt!
 
Mijn reactie: eentje zelf bouwen. Ik kan nu geen linkje sturen van een mooie build, maar op http://www.azerty.nl/ kun je precies dezelfde build maken, voor een lagere prijs.
 
Zou je dan eens eentje willen samenstellen met mn specs? Want ik heb ook al een samengesteld op alternate, maar toen was ik duurder uit.
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Als het alleen om de pc gaat zou ik het zo doen.
Even betere processor als mijn voorganger ,geheugen wat sneller een van de betere voedingen en blijft lekker koel ,kast wat beter en een I5 is voldoende om te gamen;)
En verders zou ik toch een ssd overwegen start een loopt net even beter als een hdd maar dat is een keuze die je zelf moet maken
 
Laatst bewerkt:
Gamertom, die wat jij had samengesteld kwam goedkoper uit omdat je een minder goeie processor had gekozen. Ik heb je winkelmandje aangepast, zodat hij een kabel erbij heeft + i7. En heb ook een dvd brander erbij gedaan. En de processor is eigenlijk nog net iets slechter als die van 1000 euro. En dan ben je ongeveer al 4 euro duurder uit én je moet hem zelf in elkaar zetten. Dus via azerty ben je niet goedkoper uit.

Oeps, was de link vergeten...:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje?product[620106]=1&bestel= 

Modag, ik geef liever 30 euro ong. meer uit, dan dat ik een I5 heb. Die wat kant-en-klaar is, is voordeliger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi.

Zoals gezegd voor gamen is een I5 meer als voldoende maar is jou keuze.
Denk alleen dat in mijn configuratie de hardware wat beter kwaliteit is zoals voeding.kast en er zit een betere processorkoeler bij als de standaard koeler en nog wat sneller .
Keuze is aan jouw en je vroeg de beste pc dus

Edit : ik ben even zo vrij geweest om je berichten even samen te voegen onderin rechts kan je voor bericht aanpassen kiezen;)
 
Laatst bewerkt:
Door de onderdelen zo goedkoop mogelijk in te kopen en dan zelf in elkaar zetten.
 
Je moet het bij de goedkoopste winkels inkopen, dan krijg je de laagste prijs. Azerty, Amazon en Newegg zijn niet de enigste sites ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan