Beste game videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsmanson

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
147
Hoi,

Ik vroeg me af wat de beste grafische kaart is om games op te spelen op het moment. De prijs moet niet veel hoger liggen dan €300,-:
Hieronder mijn PC specs:

Processor:
QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600
Externe Kloksnelheid: 266 Mhz
Maximale Kloksnelheid: 3800 Mhz
Actuele Kloksnelheid: 2400 Mhz
Socket Aanduiding: LGA775


Moederbord:
Asus P5E-VM SE (1 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN, IEEE-1394)
Chipset: Intel Bearlake G35

Systeemgeheugen:
3328 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)

Voeding:
450 Watt
 
hoi

van ati de 4850/70 serie
van nvidea de gtx 260/280 serie
denk dat in jou budge/systeemt de 260 een prima kaartje is


voeding is een A merk?
 
Laatst bewerkt:
@ frankwannet.

Heb je het over de XFX Geforce GTX 260?
En moet ik dan ook ander intern geheugen en moederbord aanschaffen.
Mijn moederbord is namelijk zo'n micro ding.
 
Als je die koopt, koop 'm dan svp bij Alternate, dan krijg ik tenminste mijn € 2,50 provisie weer op de giro gestort.
 
450W is te zwak voor een GTX260.
Een HD4850 zou net gaan, als het tenminste een voeding van goed merk is.
 
als je budget 300 euro is verhoog het dan met 100 euro en pomp er dan een hd 4870 x2 in. dat is pas kwaliteit. normaal moet je systeem dat aan kunnen
 
ja ok, maar als je voor die 100 euro extra een 4 dubbel zo goede videokaart kan krijgen, dan weet ik toch wat ik zou doen. ik geef hem alleen advies wat ik zou doen
 
ja ok, maar als je voor die 100 euro extra een 4 dubbel zo goede videokaart kan krijgen, dan weet ik toch wat ik zou doen. ik geef hem alleen advies wat ik zou doen

gezien je eigen topics weet je niet wat je zou doen.
en zomaaar wat roepen in een ander topic hebben we hekel aan.
vooral als al duidelijk is wat ts wilt /kan/ en geadviseerd is
 
kijk, ik heb geen zin om iemand anders zijn topic te verpesten door hier nu wat ruzie te liggen maken enzo. ik geef toe, ik weet er zelf ook niet alles vanaf. maar de topic die ik heb gemaakt gaat over sli, waar ik niks van weet. waar ik wel iets van weet zijn de gewone kaarten. maar ik heb het geld niet om een hd 4870 of versie ervan te kopen. dus wil ik eens weten met wat je een sli verbinding kan vergelijken. of die bevoorbeeld evengoed kunnen zijn als een hd 4870 van 1 Gb.

sorry als je mijn antwoorden fout opvat, maar dat is maar mijn bescheiden mening
 
ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken met je.

ik vind alleen dat je moet kijken naar wat kan een ts qua budget etc etc

en daar pas je je antw op aan....
 
@jeroenmeertens,
Als Marsmannetje het volgende al aangeeft.
450W is te zwak voor een GTX260.
Een HD4850 zou net gaan, als het tenminste een voeding van goed merk is.

Jij komt dan met de volgende "tip/advies";

als je budget 300 euro is verhoog het dan met 100 euro en pomp er dan een hd 4870 x2 in. dat is pas kwaliteit. normaal moet je systeem dat aan kunnen

Waarom geef je dan niet aan dat de vraagsteller nog eens rond de 100 euro extra nodig heeft, omdat deze dan ook een andere voeding zal moeten aanschaffen.:rolleyes:
 
Jongens, allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. Ben ik al een stuk wijzer uit geworden. Zowiezo heb ik dus een nieuwe voeding nodig, want ik wil wel graag een videokaart waar ik in de toekomst ook nog erg veel lol aan kan beleven en niet meteen weer hoef over te stappen.

Als ik weer salaris krijg, ga ik ff goed op zoek.

Thanx :)
 
als je nog geen kaartje hebt gekocht kun je ook de ati 4850x2 2 gb kopen ----200 euro goedkopen dan zzijn broer de 4870x2 en meet zich in sommige games aan de gtx280 en dat zegt dus genoeg
heb het kaartje zelf ook en vind het echt een topper ! zeer tevreden
hij maakt zich niet echt moe om de meeste games van nu op z'n hoogst te draaaien ( vooral een topper op groot scherm )

het prijskaartje bedraagt 289,- bij alternate en past dus goed in je budget ( aangezien er geschreven staat niet VEEL meer over 300,- kan er nog een leuke voeding bij )
draai hem zelf ook op een q6600 ( alles ongeveer een 3 weken oud )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan