Beste gtx295

Status
Niet open voor verdere reacties.

sterjios

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2007
Hallo allemaal,

Ik wil graag een Geforce GTX295 aanschaffen, alleen twijfel ik welke ik zou kopen.

Ik wil graag weten welke het best is, want als ik de specs vergelijk van verschillende merken lijken ze allemaal evengoed, terwijl de prijzen wel verschillen.

Mvg,

Sterjios

Hallo allemaal,

Ik wil graag een Geforce GTX295 aanschaffen, alleen twijfel ik welke ik zou kopen.

Ik wil graag weten welke het best is, want als ik de specs vergelijk van verschillende merken lijken ze allemaal evengoed, terwijl de prijzen wel verschillen.

Mvg,

Sterjios

als je gta 4 enzo op high wil dan zou ik die wel hale maar het is wel een dure:)

klopt, maar dat is mn vraag niet, vraag is welke nou het beste is, want je hebt er meerdere.

Mvg

Alles, dus alles. Geld speelt geen rol en mijn vraag is nog steeds niet beantwoord.

Welke gtx295 is het best om te kopen was mijn vraag?

Nou ja, dat vind ik dan ook, maar toch zijn er kleine verschillen. En dus wilde de TS weten welke van de zoveel hij moet hebben...

Zelf heb ik nog een hele oude videokaart xD, maarja, heb dan ook een laptop he :O... kan me kaart niet veranderen :(

Maar vraag is volgens mij opgelost ;)?

Marsmannetje snapt wat ik bedoel, bedankt voor jullie informatie.

Ik zit te twijfelen tussen de EVGA, Asus en XFX..

Moeilijke keuze.

Laatst bewerkt:
Als jij GTA IV wilt spelen zou ik juist geen GTX295 halen ! want GTA IV ondersteunt geen multi GPU. Kun je het beste een EVGA GTX285 FTW halen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan