Beste internet provider voor €20?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zieloks

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2009
Mijn vader heeft nu de goedkoopste internet van KPN. Hierdoor duurt het ongeveer 4 à 5 uur om 5 GB binnen te halen. En ten tweede, als mijn zusje of broer YouTube of via een andere stream filmpjes kijken, dan heb ik lag. (lag = haperingen tijdens online gamen)

Ons internet is nu ongeveer €16,- per maand. Dus ik zoek eigenlijk een betere internet provider die dit soort problemen verhelpt.

Zouden jullie er een aan willen raden?

Hallo,

Ik heb glasvezel/hart voor ietsjes meer 25 euro per maand 40mb internet.

Meer info op google

Kies voor UPC!:D
Veel sneller dan ADS!!!!
En adsl gaat straks ten onder:evil:

Kijk zelf ff op de site voor meer info.

En niemand kan haast meer met 20,- internetten dan komt er nog eens tv en telefonie bij dus ja:confused:

Veel suc6

Mvg Windowsfaq

Windowsfaq,
Via DSL zijn ook al 60Mbit verbindingen beschikbaar.

Dus in het vervolg met feiten komen voordat je gaat beweren dat iets ten onder gaat.

@zieloks
Als jij problemen hebt met een ADSL verbinding via je huidige provider, dan zal je via een andere ADSL provider meest waarschijnlijk dezelfde problemen hebben. Dit is het geval omdat het via dezelfde kabel binnenkomt.

Als je een kabelprovider neemt (is er maar 1 bij jou in de buurt die via kabel levert) dan ben je de prijs van de analoge TV aansluiting + internet kwijt. Dus ben je altijd al meer kwijt

Helaas, dit topic is met pensioen, gezien zijn startdatum. Topic gaat om die reden op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan