Beste Internet Security?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo,

Ik heb momenteel Norton Internet Security 2006 op mijn comp. Ben ik niet erg tevreden mee omdat hij erg vertraagd. Nu hoorde ik ook van mijn broertje (computerbijdehandje) dat Norton ook niet zo goed is.

Speel af en toe ook games enzo. Dus misschien hier ook rekening houdend, welke is de beste?

Geen, indien achter een router, maar daar zullen de meningen nogal over verdeeld zijn.
Heb al jaren een server draaien, zonder firewall, nooit problemen mee gehad.

Norton is in principe niets mis mee, alleen hij vertraagd inderdaad ontzettend. Neem gewoon een Firewall die daarvoor bedoeld is.
Sygate
Kerio
Dit zijn dus alleen firewalls zonder toeters en bellen.

Als je achter een router zit met ingeschakelde firewall en NAT kan je gewoon alleen de firewall van windows XP gebruiken. Met uiteraard een virusscanner (ik gebruik op de club en bij mij thuis avast home, http://www.avast.com, is nog gratis ook en vertraagt de computer niet zoals Norton. Bij elke compurter met snelheids klachten met Norton, gooi ik Norton eraf en al mijn klanten zijn zeer tevreden. Tevens gebruik ik ook Hitman Pro voor eventuele Spyware ed.
Ik heb zeer weinig tot niet last van virussen of ander ongemak.

Laatst bewerkt:
herozen zei:
Tevens gebruik ik ook Hitman Pro voor eventuele Spyware ed.
Dat is nou geen verstandige keuze, Hitman Pro wordt hier zeker niet aangeraden.

Waarom niet?

Keuzes zijn natuurlijk persoonlijk maar het werkt bij mij zeer goed.:D

VAn deze problemen wist ik niet af.

Op de ongeveer 35 computers die ik onderhoud zijn nog geen enkel probleem met Hitman Pro aan het licht gekomen.

@ Huijb prettige vlucht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan