Beste Internetbeveiliging(inclusief anti-virus) ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Heeey peeps,

Ik vroeg mij af wat volgens jullie ,op dit moment, het beste internetbeveiligingsprogramma is ,inclusief een antivirus.Ik heb altijd Norton/Symantec gehad ,maar dat vertraagt de pc een beetje.Zouden jullie mij een beetje op weg kunnen helpen en mij kunnen vertellen wat volgens jullie het beste programma is ?

norton is wel goed maar vertraagt je pc best veel.
nod32 is ook heel goed en vertraagt bijna niet!
ik gebruik nod32 ook met spyware doctor.

gebruik windows firewall en nod32. heb ook norton gehad, ziet er allemaal mooi uit etc. maar vreet geheugen, traag als ik weet niet hoe. drm naar nod32 gegaan. daar merk je niks van vind het nog beter ook.

Ok Nod32 dus .Ik had begrepen dat Kaspersky ook niet zo slecht was.Maar dan hebben we het in principe alleen over antivirusprogramma's.Het liefst heb ik een alles in één programma zoals Symantec/norton dus firewall+antivirus en dergelijke.

Dan heb je het bijvoorbeeld over Kaspersky Internet Security (KIS) en ook NOD32 komt binnenkort met een totaalpakket.

Ok.Ik zie dat je dus eigenlijk ook Kaspersky/nod32 in combinatie kan gebruiken met windows firewall.Ben je dan wel goed beschermd of valt dat reuze mee ?

Zonder valse bescheidenheid kan ik wel zeggen dat Kaspersky Internet Security op dit moment de beste totaal oplossing is. :)

De Windows XP firewall controleert alleen het binnenkomende verkeer, wil je ook het uitgaande verkeer controleren dan heb je dus een softwarematige firewall nodig.

En voor testen kun je hier kijken: http://www.av-comparatives.org/index.html

Laatst bewerkt:
KIS is op dit moment volgens de testen het beste totaalpakket, daar is geen twijfel over mogelijk. Of jij het lekker vindt werken, is iets anders.
KIS is niet gratis, maar je krijgt er wel iets goeds voor terug.

Ik vind dat niet echt overzichtelijk.Verder gaat het daar volgens mij alleen om anti-virusprogramma's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan