beste kaart voor mn desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

yuurr

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Ik heb onlangs een desktop gekocht.
Derde generatie i7.
12gb ram.
64gb ssd.
Hd7700 radeon

Ik merk alleen tijdens een game genaamd Aion online dat die enigzins stotterd op hoogste kwaliteit.

Ligt dit aan mijn videokaart?

Mvg, Yuri

gezien de system requirements (klik) haalt je systeem dat makkelijk en moet het wel ergens anders aan liggen. Wat voor een internetverbinding heb je?

Ik heb de desktop nog geen week, evengoed al mogelijk om een update uit te voeren?
Ik neem aan dat de driver gewoon geinstalleerd is..

Ik heb dus geen betere grafische kaart nodig om aion op vol vermogwn te laten draaien?

maximale instellingen? ja, dan heb je een andere kaart nodig denk ik. Maar voor hoge instellingen moet deze ruim voldoende zijn. Dus op de instellingen die gepakt werden bij het installeren moet dat prima gaan ;)

Wat is de beste videokaart die ik kan plaatsen in mijn desktop?

Dat is afhankelijk van je voeding (en gedeeltelijk de behuizing, high-end kaarten zijn ook groter van formaat). Mocht je voeding het aankunnen zijn op dit moment de snelste single kaarten de Nvidia GTX680 en de AMD HD7970 GHz edition. Er zijn ook nog snellere kaarten, maar daar hangt helemaal een enorm prijskaartje aan (dit zijn namelijk videokaarten waarbij 2 van de genoemde chips op 1 videokaart zitten, wat grofweg 1,75x de prestaties van een enkele chip geeft).

Ben even in de winkel wezen kijken (mycom)
Beste wat zei hadden liggen is een GTX660, is dat een goede kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan