Beste kaart !!?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi666

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Ik ben van plan een nieuwe video kaart te kopen , ik heb op dit moment een Ati radeon 9800 pro 128mb.
Ik speel de meest veeleisende games van dit moment.

Wat is de beste en snelste kaart van dit moment ???

mvg , Mark

:thumb:

Ik zou toch maar voor een zwaardere gaan : een met 256Mb.
Ik heb net hetzelfde gedaan.

Greetz : Jer:cool:en.

Geplaatst door JeroenE
Ik zou toch maar voor een zwaardere gaan : een met 256Mb.
Ik heb net hetzelfde gedaan.

Greetz : Jer:cool:en.

Hoeveelheid RAM wat erop zit is niet van belang, of ja, niet het belangrijkste. Het gaat erom of het geheugen snel is (dus, 128mb aan snel geheugen is beter dan 256mb aan sloom geheugen).

Als je een snel kaartje wilt hebben zou ik voor de 7800GT of 7800GTX gaan. Deze zijn op dit moment de beste kaartjes, en ook de duurste. Hoe veel geld wil je uit gaan geven?

Trouwens, binnenkort komt een nieuwe serie kaartjes van ATI uit (of hij is al uit), waarvan de X1800XT het snelst is. Misschien dat de X1800XL ook nog interessant is, maar de rest kun je beter vergeten als je een snel kaartje wilt hebben. De X1600XT en lager presteren bijzonder slecht (je bent beter af met een 6800GT of een X800XL, kosten evenveel).

Laatst bewerkt:
hallo

de snelste kaart van dit moment is de 7800gtx

maar de x1800XT is op papier nog sneller (in bijna alle benchmarks) maar deze is nog niet verkrijgbaar. dit komt mede door zijn geheugen wat erg snel is en 512 mb is.

nu heeft nvidia aangekondigd deze maad nog te komen met een 512 mb versie van de 7800gtx
daarbij draait hij ook nog eens op erg hoge kloksnelheden waardoor hij zeer waarschijnlijk de x1800XT gaat overtreffen.

maar het is inderdaad maar net wat je er voor wilt uitgeven. die laatste zal toch rond de 600 euro gaan kosten.

ik heb zelf een xfx 6800gt

prima kaart en draai alle zwaren spellen met gemak zoals, BF2, Call of duty 2 op 1280 x 1024 en details op hoog.

maar de kaarten die ik net noemde zij echt het beste wat er nu te krijgen is

succes met zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan