Beste mail mogelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rusty

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Omdat ik overstap naar een andere provider krijg ik ook een ander e-mail adres
Om dit in de toekomst te voorkomen denk ik aan G-mail of Hotmail, maar zijn deze opties veilig, of door iedereen te lezen.
Nu gebruik ik windows Mail en Outlook expres

Is e.e.a. ergens na te lezen of heeft iemand nog tips voor mij?

wat je ook nog zou kunnen doen is een domein aanvragen.
Bijvoorbeeld www.rusty.nl (is zo te zien als bezet.. maar dit is maar even een voorbeeld)
Dan kan je bij dat domein een e-mailadres aanmaken die bijvoorbeeld: info@rusty.nl heet.
Vervolgens kan je dan dat e-mailadres doorlinken naar elk adres wat je maar wil.
Dus als je naar een andere provider gaat, kan je ipv doorlinken naar de huidige provider door gaan linken naar de nieuwe provider.

Een andere mogelijkheid is ook Gmail zoals je al aangeeft.
Daar heb ik zelf nog nooit problemen mee gehad.

Hotmail ben ik niet zo over te spreken... wil soms nog wel eens problemen geven...

Ik zou ook Gmail aanbevelen!
Zeker niet zo "commercieel" als Hotmail, werkt gewoon altijd perfect en je hebt een heleboel ruimte. Daarnaast is de website Gmail overzichtelijk en niet te druk met overbodige filmpjes enz.

Ook komt binnenkort Gmail 2 in het Nederlands uit (voor de taal Engels krijg je automatisch al Gmail 2), met meer opties en verbeteringen.
Je kunt je Windows Mail ook zo instellen dat je Gmail berichten daarin binnenkomen.

Laatst bewerkt:
Ik raad je ook Gmail aan.
Veel beter dan Hotmail en lang niet zo commercieel. Gebruik het met veel genoegen!
Gratis pop3 ondersteuning.

Bedankt voor jullie reacties

Kun je met G mail ook werken met diverse email adressen, of kan dit maar met een adres?

In Outlook spreken we dan van een mailbox, waaraan verschillende e mail adressen kunnen worden toegevoegd

Gamil kan je gewoon integreren in Outlook Express indien je bij de instellingen van Gmail aangeeft dat je pop3 ondersteuning wil. Dan kan je verschillende adressen aanmaken en deze in verschillende mappen laten komen in Outlook Express.

Mits je dat bedoeld anders ben ik het spoor even bijster.

Laatst bewerkt:
G mail is dus blijkbaar de beste mogelijkheid.

Ik citeer even een zin uit wikipedia:
Er is veel kritiek geuit op Gmail omdat het door de e-mails te scannen de privacy van haar gebruikers zou schenden.

Ik twijfel dus nog om van deze mogelijkheid gebruik te gaan maken.

Ik denk dat dat artikel nooit meer is bijgewerkt want dat verhaal is achterhaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan