Beste Mediaspeler

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Verry

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
Hey allemaal!

Ik ben opzoek naar een goede mediaspeler om uiteraard films e.d. op mijn HD TV af te kunnen spelen.

Mijn oog viel op de AC Ryan Playon! HD
Iemand ervaringen met dit apparaatje? Of kan iemand mij een betere aanbevelen?

Ik heb zelf de Playon!HD Mini en die bevalt perfect, externe schijf of USB stick erop aansluiten en hij speelt al mijn (HD) content prima af ;)
ac-ryan-playon-hd-mini-media-player.jpg

@Erpcity:

Van de Boxee Box had ik juist het idee dat hij niet nog niet helemaal af was, qua firmware etc. Dat is dan wat ik van de review op Tweakers.nl ervan begreep dan, ik weet niet of er inmiddels al veranderingen zijn?

Laatst bewerkt:
Hmm nu wordt het interessant. Die Boxee is me wel wat aan de dure kant en ik zie het plaatje nog niet in me hoofd hoe die naast me tv zal staan...
Die AC Ryan Playon Mini bevalt me wel. Maar is de Mini beter/anders dan de normale versie? En btw er zit geen HDD in... Kan ik gewoon een standaard WD HDD'tje erin gooien?

In de Mini kan volgens mij geen HD gebouwd worden. Dat is het enige verschil met een normale versie.

Zelf gebruik ik de Conceptronic Cfullhdmai en een Dvico Tvix m6500A. De laatste heeft, ondanks dat die moeilijker in te stellen is, wel mijn voorkeur daar deze sneller de files speelt waar de conceptronic nog wel eens weigert. De Tvix modellen zijn er ook in de uitvoering zonder HD.

Nee in de Playon!HD Mini kan geen HDD, maar waarom zou je dat willen? Op de Mini kun je gewoon een externe schijf of USB stick aansluiten en je kan 'm ook op je netwerk aansluiten, voor de rest is de Mini hetzelfde :thumb:

0-180345-AC-RYAN-PLAYON-HD-MINI-ACR-PV73200_2.JPG

Laatst bewerkt:
Nee in de Playon!HD Mini kan geen HDD, maar waarom zou je dat willen? Op de Mini kun je gewoon een externe schijf of USB stick aansluiten en je kan 'm ook op je netwerk aansluiten, voor de rest is de Mini hetzelfde :thumb:

Hah dat wist ik nog niet. Nou alle Multimediafiles moeten van mijn pc af dat sowieso
Hebben die dingen een SATA poortje dan? of moet het met USB?

Nee je kan toch die files allemaal op een externeschijf of USB stick zetten, deze kun je zowel op je PC en de Playon mini aansluiten, zo doe ik het ook en werkt perfect.

Laatst bewerkt:
Thanks Herei :)

Ik heb de bestelling net geplaatst :P Ben benieuwd hoelang t gaat duren :P
Jammer genoeg heb ik geen Home Cinema set. en ik heb een Ethernet kabeltje gewoon naar me tv lopen dus beide dingen heb ik niet echt nodig ;)

Maar thx anyway

Hoi Verry,

Keurige bestelling, gaat vast erg goed werken! :thumb:
Maar "de buurt" zou toch meer te kletsen hebben als je zo'n rare piramide naast je TV had staan...... :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan