Beste Mensen, heb Zwart Beeld + Bleep Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

weeterniksvan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Berichten
4
Beste Mensen Ik Heb Dringend Jullie Hulp Nodig!!:shocked:

Een tijdje terug zat ik op de pc toen ik met spoed weg moest ik was zo een sukkel en trok de kabel van de pc eruit:(

Toen ik terug kwam en de pc probeerde te starten bleek dat het beeld zwart bleef en ik een constante bleep geluid hoorde.:shocked:

Ik heb helemaal geen verstand van computers ik heb dit incident al een keer eerder gehad en toen ik het liet maken ging het na 2 dagen weer stuk

Dus ik heb geen zin om weer zo veel te betalen en dan geen resultaat

IS ER IEMAND DIE VERSTAND HIERVAN HEEFT EN KAN HELPEN:thumb::thumb::thumb:

eventuele informatie:eek:[/B]

Motherboard: S-series GIGABYTE Supports Intel® Core™2 Duo Processors
Pc: Windows Xp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allereerst welkom op helmij.
De beepjes kunnen aangeven wat er mis is met je systeem.
Kan je vertellen welke bios je moederbord heeft en welke beepjes je krijgt.
Aantal beeps en duur van de beeps.
Dit maakt het ons al makkelijker om te kijken in welke richting we moeten zoeken.
 
De bios in een simpel systeem dat je computer nodig heeft om met de verschillende hardware onderdelen om te kunnen gaan.

Verwacht daar niet zo snel een probleem mee of je moet nogal zwakke hardware onderdelen hebben.

Wat wel vaak een probleem zal gaan opleveren is dat als je windows niet op de normale manier afsluit en wat voor het systeem als met grof geweld is de computer gaat uitzetten.
Windows nog met een bewerking bezig kan zijn en hij niet meer op tijd zijn data wat dan nog in het geheugen staat niet meer terug kan schrijven naar de harde schijf.
Het gevolg daarvan is dat je windows installatie beschadigd word wat weer allerlij verschillende gevolgen kan hebben tot zelfs dat je systeem niet meer goed kan opstarten.
Maar daar was dus al achter.:)