beste moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Presphire

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
wat is het beste moederbord met sdram geheugen en de snelste processor die bij dat moederbord kan (en dergelijken)

Lijkt mij dat je het beste eens naar paradigit kunt gaan of een andere winkel natuurlijk en je laten voorlichten wat voor een moederborden ze nog hebben die met sdram werken,
Hier
zijn wat testresultaten voor sdram moederborden.
Zelf ben ik heel tevreden over asrock moederborden, ze zijn goedkoop en werken perfect en niet te duur voor het soort pc dat jij wilt gaan bouwen...

Dat is heel moeilijke vraag.
Als je een moederbord neemt met een merk als Asus of MSI zit je altijd goed, deze mobo's hebben een goede garantie en ondersteuning op hun website (niet geheel onbelangrijk).

Je bedoelt het oude sdram, dus niet ddr-sdram?

Ik houd meestal maar de prijs in gedachten, die moet toch altijd ergens vandaan komen als je voor hetzelfde type mobo bij de één veel minder hoeft te betalen dan bij de ander.
Het zal toch ergens vandaan moeten komen, dat zal dan óf de kwalitiet óf handleidingen/ondersteunig zijn.

Ik wil niet zeggen dat de merken die ik noem altijd goed zijn. Zelf heb ik een MSI waarvan ook enkele punten zijn die misschien beter hadden gekunt.

@Presphire:
Nu ben je nog niet verder :)
Probeer je bij meerdere winkels te laten adviseren, en kijk op internet wat voor typen moederborden er zijn.
Een moederbordje vinden die bij je past is soms een hele klus :)

ok jongens, thnx voor de info, xal maar s ff naar dam computers sneek :D
:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan