Beste niet officiele windows..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom25

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Hoi,

Ik ben van plan om mijn computer nog eens opnieuw te installeren. Maar dan komt altijd weer die vraag welke os gaan we erop zetten. Ik gebruik nu Vista Ultimate 64-bit en ik was van plan om het bij Windows te houden. Maar ik dacht eraan om er eens een aangepaste versie van Windows op te zetten met alles op en aan. Maar ik weet niet of dit verstandig is en welke ik zal nemen.
Dus als iemand tips heeft of eigen ervaring of wat hij nu draait of zo dan is dat mooi :D.

Gr,
Tom

edit: misschien is een aangepaste xp nog verstandiger, want dan zit je niet om de maand met een nieuwere versie, die is misschien klaar met ontwikkelen..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben van plan om mijn computer nog eens opnieuw te installeren. Maar dan komt altijd weer die vraag welke os gaan we erop zetten. Ik gebruik nu Vista Ultimate 64-bit en ik was van plan om het bij Windows te houden. Maar ik dacht eraan om er eens een aangepaste versie van Windows op te zetten met alles op en aan. Maar ik weet niet of dit verstandig is en welke ik zal nemen.
Dus als iemand tips heeft of eigen ervaring of wat hij nu draait of zo dan is dat mooi :D.

Gr,
Tom

edit: misschien is een aangepaste xp nog verstandiger, want dan zit je niet om de maand met een nieuwere versie, die is misschien klaar met ontwikkelen..

Courante Windows versie's (XP of Vista) kunnen zich, vanuit hun eerste versie, zelf bijwerken, mits je de Genuine Software activation passeert.

Anders pak je gewoon een Linux distro, en Ubuntu of Kubuntu zijn de slechtste distros niet.

Hoi !

Windows 7 beta draait hier als een volwaardig OS !

Dus als je op de toekomst voorbereid wilt zijn......

Greetz,

Harry.

Ubuntu is zeker een goede OS. En Windows 7 lijkt me ook gaaf. Maar ik bedoel eigenlijk meer een windows die aangepast is. Dus met een hoop programma's erbij en andere instellingen etc.

Hier een voorbeeld van een torrent site:
*KNIP*
Ik denk dat een link niet is toegestaan. Maar je kunt hem zo vinden.

Zou dat wat zijn of is dat niet verstandig??
Je kunt hem volgensmij zelf NL-talig maken.

Zie hier:
*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Links zijn inderdaad niet toegestaan, maar zo'n lap tekst is ook niet nodig.;)

PS ik draai al een aantal jaren met de Pliek/Muiz installaties.:)

Jah bericht was idd te lang :p

Leek mij ook wel wat die pliek/muiz vista alleen als ze dan nieuwe versie uitbrengen moet je dan niet om de 3 maanden herinstalleren of zo:confused:..

En welke edities hebben ze nog meer uitgebracht buiten die vista??

In ieder geval bedankt voor de hulp :thumb:

Windows XX PRO SP2 en SP3 en nu de Vista versie's met of zonder SP1. Wat Vista betreft voornamelijk de Ultimate.

Lijkt me wel lachen om installatie van hun te draaien.

Bedankt voor de hulp :rolleyes:

Ook een goeie: Windows Retestrak (Een aangepaste versie van Windows XP Profesional SP2) Deze staat nog online.

Zelf gebruik ik gewoon een genuine versie die bij mijn systeem is geleverd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan