Beste oorlogsspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik vos

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Welk oorlogsspel is het beste? (zet er ook even bij of het op de pc is of op ps2 etc.

MOHAA (PC)
MOHAAS (PC)
MOHAAB (PC)

En dat is mijn mening :cool: :D

Battlefield 1942
Battlefield 1942 RtR
Battlefield 1942 SWoWW2

Alledrie voor de pc.

En dat is mijn mening.

Groeten, Pim

Hoi.

Ghost recon
Ghost recon desert siege
Ghost recon island thunder.

Àllemaal voor pc maar ook verkrijgbaar voor xbox en ps2 maar dan niet alle delen.

Blijft voor mij ook na het spelen van de hierbovengenoemde spellen het best.
Is nu al geloof ik 3 jaar oud maar daar er echt ontelbare mods (zelfgemaakte missions,wapens campaigns, gametypes, skins en maps) voor zijn gemaakt, en nog steeds gemaakt worden, blijft het spel iedere keer weer interressant.
Ook online kun je dit spel spelen, iedere avond toch zeker wel 800/900 spelers.

Groetjes,

Laatst bewerkt:
Call of Duty
RTCW ET
MOHAA
MOHAA(S)
MOHAA(B)
Battlefield valt ook nog mee
denk allemaal voor pc

en dat is mijn mening:D

Dank u alvast

Return to Castle Wolfenstein
Medal of Honor Frontline
Ghost Recon

vind ik ook goede spellen...
Komt er binnenkort nog een goede uit?
behalve dan die MOHRS

Call Of Duty, maar die valt mij eerlijk gezegd nog wat tegen. Ik zal em nog wat vaker gaan spelen, misschien dat dat helpt.

Volgend jaar komt dit spel uit: Full spectrum warriors, dit spel is echt super gaaf. Heb er een film van hiero.
Hier een link http://www.fullspectrumwarrior.com/
Volgend jaar komt ook ghost recon 2 uit maar daar weet ik nog weinig van.

Groetjes,

wanneer: ergens in 2004 (volgens mij 1e kwartaal)
gamecube: weet ik niet
sry

cod.

Maarre muurhond Call of duty valt echt tegen hoor.. net zoals MOHAA in het begin boeiende missies. En tegen het einden onnodigen missies.. dan gooien ze er maar wat bij.. (mijn mening) Maarre zelf vind ik RTCW ET echt een heel goed spel...want normaal is het altijd schieten en hier kun je voor rankings zorgen en ook heel er boeiend. ;)

ik vind ET ook best wel een leuk spel, maar door mijn slechte videokaart (nividea RIVA TNT2) zuigt het spel echt wel

maar 'k ben van plan een ATI radeon 9600 pro te kopen:thumb:

Als de pc versie uit is van MOHPC hoelang duurt het dan gemiddeld tot de GC versie uit is?

Geplaatst door superpim
Battlefield 1942
Battlefield 1942 RtR
Battlefield 1942 SWoWW2

Alledrie voor de pc.

En dat is mijn mening.

Groeten, Pim

Oh man, hier ben ik het echt zwaar mee eens, het zijn goede spellen, redelijk (niet super) uitgebalanceerd, gevechten zijn mooi en de graphics zijn niet slecht. Een spel die je lekker kan spelen en gewoon lekker kan knallen en waarbij wel enige taktiek en samenwerking wordt vereist!

Voor de mensen die erg weg zijn van RtCW, er is een patch uit die gratis te downloaden is en opzich een heel nieuw spel vormt. Het heet Enemy Territory, een leuk spel vind ik, in ieder geval beter dan RtCW maar zker niet beter dan de andere oorlog spellen.

Enemy Teeritory

Geplaatst door erik vos
Als de pc versie uit is van MOHPC hoelang duurt het dan gemiddeld tot de GC versie uit is?

ik denk tesamen ongeveer
maar ik ben wel geen gamereleaser ofzo hé

don't kill me if i'm wrong :D

oke, bedankt
ik heb hoge verwachtingen van die MOHPA
want ik vind dat MOHRS niet veel is verbeterd ten opzichte van MOHF. De graphics zijn er niet beter op geworden, alleen de bots-optie is een goede verbetering.

ik vind de medal of honor series op de ps2 niet zo super als op de pc
ik kijk wel uit naar mohpa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan