Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk het best in deze sectie.Geplaatst door halsangel
hey ik weet niet waar deze vraag moet maar....
Geplaatst door Muurhond
Die P4 zou ik niet doen.
Voor games verslaat een vergelijkbare Athlon64 die P4 met gemak.
Pak dan een Athlon64 3800+. Eventueel de X2-versie, maar deze geeft in games geen performancewinst.
Geplaatst door maestro12
Ik dacht dat het gewoon de snelste pc moest zijn op alle gebieden (zie eerste bericht) en overall zal een P4 de Athlon verslaan, sterker nog, als je de benchmark/testen er op na gaat zoeken, op het moment dat de 64 bits versie van XP gebruikt gaat worden zit er nauwelijks verschil meer op gamegebied tussen beide preocessors, terwijl op de overige gebieden de P4 toch weer sneller blijkt te zijn. Ik zou dus juist wel kiezen voor de p4, want met zo'n pc ga je toch winXP 64 bit draaien.
Meerdere tests tonen aan dat AMD’s dual-coreprocessors beter presteren dan gelijkwaardige modellen van Intel.
Geplaatst door Muurhond
Voor allround-gebruik kan je ook beter bij AMD omdat ze veel snelheid bieden voor toch minder geld.
Voor videobewerking e.d heb je aan een gelijkwaardige P4 iets meer, maar het is niet om te doen. Verschil zal niet erg groot zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.