beste processor voor dit moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Ik heb een aantal compoutertjes thuis en een daarvan is een optiplex 320 van dell. Zo heet ook dit moederbord. Ik weet al dat het geen core 2 duo processors ondersteunt. wel pentium d processoren. Alleen zou ik hier een wat betere processor in willen zetten. graag zou ik willen weten welke. De processor hoeft niet perse van dell te komen.
ik ben nog niet van plan er een te kopen maar ik stel de vraag voor toekomstige upgrades. vraag dus niet naar mijn budget.

Moederbord dat optiplex 320 heet? (Is dat wat Everest of Belarc ervan zegt?)

Ok. Kun je misschien een screendumpje of het (verkorte) rapport van Everest even bij een volgend bericht bijvoegen?

In de bijlage zie je een screendump van de Helpmij en als je binnen Everest wat rondsnuffelt, vind je een optie om een rapport te laten samenstellen.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    37,5 KB · Weergaven: 22
my.php
[/URL][/IMG]

Ik weet nou nog niet precies wat je wil dat ik aan je laat zien. Ik weet ook niet hoe ik zon bijlage post maar ik hoop dat dit is wat je ongeveer wil zien.

Min of meer ja, maar ik had gehoopt een iets uitgebreider geheel te kunnen zien.

Als ik bij Dell kijk dan zie ik dit:

Processor

Intel® Pentium® D Processor 925 (3.00GHz, 2x2MB L2 Cache, 800MHz FSB) Processor
of

Intel® Celeron® D Processor 346 (3.06GHz, 256KB Cache, 533MHz FSB

Dat betekent dat je dus in die buurt moet gaan zoeken naar een wat snellere processor.

Min of meer ja, maar ik had gehoopt een iets uitgebreider geheel te kunnen zien.

Als ik bij Dell kijk dan zie ik dit:

Processor

Intel® Pentium® D Processor 925 (3.00GHz, 2x2MB L2 Cache, 800MHz FSB) Processor
of

Intel® Celeron® D Processor 346 (3.06GHz, 256KB Cache, 533MHz FSB

Dat betekent dat je dus in die buurt moet gaan zoeken naar een wat snellere processor.

Omdat ik zelf ook al had gezocht was ik ook erachter gekomen dat een pentium d ongeveer de beste processor nu is voor deze pc. Alleen hoeft die cpu echt niet van dell te komen. Dus vraag ik me af wat de beste socket 775 Pentium d is. Want volgens mij hebben ze ook nog hoger geklokte pentium d processors dan 3.00ghz.

Hier vind je alle socket 775 processors.

Waarvan deze wellicht een van de interessantste is, maar ja, die "straaprijs". ;) :D

Laatst bewerkt:
Nou zeg:(

IN vergelijking tot core 2 duo processors zijn ze slechter (wat ik al wist) en ook nog duurder. Lekker is dat:confused: maarja tis toch nu de beste voor deze pc. Ik denk dat als ik ereen ga kopen dat het de intel pentium d 950 word (3.4ghz) de hoger geklokte zijn gewoon echt te duur.

Valt een pentium D trouwens goed over te klokken. Op mijn eigen pc ben ik gewend dat core 2 duo processors erg hoog kunnen worden overgeklockd zonder problematische gevolgens maar zou dit dan ook met een pentium D kunnen. Ik bedoel een pentium D erin stoppen is al een gigantische verandering in prestatie neem ik aan maar als ik er nog wat meer uit kan halen dan hoor ik het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan