Beste provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Op dit moment heb ik nog een KPN/HI als provider maar omdat lang niet alles wordt ondersteund door KPN wil ik overstappen naar Vodafone. Wie kan mij vertellen hoe het zit met de dekking etc. Of zijn er naast KPN nog andere goede providers?

Ik heb een gewoon vodafone abbo van 100 minuten.
hier heb ik meer dan genoeg aan.
Ik reis een beetje door europa en heb altijd ontvangst.
En als je een beetje bij een alternatief telefoon winkeltje naar binnen gaat dan kun je een vodafone abbo goedkoper afsluiten bij deze zaak dan bij vodafone zelf.
denk aan de phonehouse of t for telecom ( dat soort winkels)

Fijn om te horen dat de ontvangst meestal goed is. Helaas heb ik het abonnement moeten omzetten naar pre-paid omdat ik nogal veel sms naar het buitenland. En dit zit in geen een bundel. Ook niet bij Vodafone. KPN heeft wel een alles in een bundle maar dan betaal je ineens grof meer geld voor het versturen van smsjes.

KPN & Vodafone zijn (waren?) de beste. De rest wordt wel beter, maar volgens mij heb je in die kleine dorpjes nog niet echt geweldig bereik overal... en het is wel belangrijk dat je _overal_ bereikbaar bent.

Vodafone heeft minstens zo goed bereik als KPN. SMSen vanuit het buitenland is met prepay 0,75 cent per bericht... walgelijk duur, net als het bellen daar. Als je veel in het buitenland zit kan je beter daar een simkaart aanschaffen, scheelt je VEEL geld en je bent altijd gratis bereikbaar.

Klopt had een peperdure rekening van mijn smsjes naar Nederland na een maand op Bali te hebben vertoefd. Maar sms-en naar een buitenlands 06 nummer kost ook nog altijd 0,29 ct. en zit niet in een bundle van Vodafone. Bij KPN weer wel maar dan ben je stuk duurder uit met sms-en in Nederland. Zag dat jij SE 800i had. Zelf heb ik SE 750i. Mooi toestel alleen jammer dat het schermpje zo snel vettig wordt.

Ja, en ik ben zeer tevreden over Orange, alles uit één bundel voor weinig geld en overal onvangst
Ik heb 'sim-only' voor €11,50 per maand, daar krijg je € 22,50 tegoed voor iets wat ik bij lange na niet op maak per maand (en ik heb geen vaste telefoonaansluiting meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan