beste router i.c.m Ziggo abonnement

• Onderwerp starter Onderwerp starter iegj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iegj

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2009
Hallo,

Ik zoek de beste router voor een ziggo abonnement, met beste bedoel ik beste snelheid/afstand van het draadloos netwerk. prijs maakt niet uit!

Alvast bedankt:thumb:

hey iegj,
ikzelf heb geen internet van ziggo, ik heb namelijk internet van kpn. En wat bij ons het geval is, is dat we een router+modem in 1 hebben, bij het bestellen van het abbonement werd deze bij ons thuis afgeleverd. Het is bij deze systemen dan ook zo afgesteld dat ze het beste resultaat uit je verbinding halen, mocht je net een abbonement bij hun hebben en nog moet wachten tot alles werkt zou ik zeggen dat je aan hun modem/router genoeg hebt. Mocht je toch een andere router willen, dan heb ik een goede tip voor je, ik heb namelijk voor de kerst een router gekregen die super veel instellingen heeft, groot bereik en voor een snelle verbinding zorgt. Ik heb het over de D-link 825. Ik heb hem op de 2e verdieping in het huis staan, en we hebben overal een verbinding, van de kelder tot de tuin. Het is een echte aanrader, het is trouwens ook mogelijk om 2 verschillende draadloze netwerken aan de router te koppelen. Dan heb je dus 2 netwerknamen. Standaard configureerd d-link de router zo dat je een draadloos netwerk hebt voor gamers, en voor standaard internetters. De router kost nu volgens mij ongeveer 149,- euro

Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd,
groetjes van Kayle

Btw: deze router is in verschillende uitvoeringen te krijgen, dit is de ��n na duurste, de duurste heeft ook nog een lcd-schermpje, mocht je in de verleiding komen om deze te kopen, dan zal ik het je afraden, omdat de mederwerkers in de winkel waar mijn router vandaan kwam zeiden dat hij het geld niet waard is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan