Beste spamfilter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Hoi allemaal, ik gebruik Office Outlook 2003, ik zou graag willen weten wat het beste spamfilter is die op het markt is verschenen(prijs maakt niet uit) het is voor een bedrijf en niks mag vastlopen tijdens instalatie of het gebruik ervan.

Alvast bedankt

spamfilter

Hoi allemaal, ik gebruik Office Outlook 2003, ik zou graag willen weten wat het beste spamfilter is die op het markt is verschenen(prijs maakt niet uit) het is voor een bedrijf en niks mag vastlopen tijdens instalatie of het gebruik ervan.

Alvast bedankt

Ga naar www.spamfigther.com/pro

Groeten, Gordon:thumb:

Is het ook echt goed? Er mag niks vastlopen in mijn bedrijf, echt helemaal niks, daarom ben ik hartstikke voorzichtig met alle software dat ik instaleer, nogmaals prijs is geen probleem al kost het 500 euro.

Nee, natuurlijk is dit niet waterdicht. Het is een onderdeel van jullie beveiligingsstrategie als het om virussen en malware gaat. Ik ga er althans van uit dat jullie dat hebben .....

Een aantal mogelijkheden:

- Via jullie serviceprovider zorgen dat de spamfilters optimaal zijn ingesteld
- Via je eigen mailserver spamfilters
- raadpleeg professionele beveiligers zoals Crypsys (Sophos) http://www.crypsys.nl/

Vragen bij deze bedrijven staat je vrij. Geef ze info over je infrastructuur en kijk wat ze adviseren en wat het kost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan